Random Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Klär mig i det som är inne. Alltså det som finns i affärer för tillfället. Skor @ J&J Jacka @ J&J Jeans @ Dressman/J&J/JC/MQ/m.m.. Tröjor @ Dressman/J&J/JC/MQ/m.m.. Modefjolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Happ, nästa sjuka tråd? "Modern" Adidas t-shirt Skräp-jeans som är snygga Svarta dyra skor Redigerad 2 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jeans typ Lee eller nåt halvdyrt märke(bryr mig inte så mycket ) Hoodtröja typ adidas eller soc alltid mörka färger blått och svart förutom min le coq sportif tröja som är röd med en tupp på som man kan smeka och adidas sneakers. brukar ha hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Ordentliga kläder... oftast helfärgade med något litet märke. Inte häng och klär mig inte "tufft" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det som jag hade på mig senast idag var följande: Kalsonger - Björn Borg Strumpor - Nåt stadium kitt. Tröja - Lacoste Piké Byxor - Replay Jeans Skor - Lacoste Jacka - Peak Peformance. Brukar vara i något stil med det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Svart Svarta strumpor Svarta jeans Svart tshirt Svart munktröja Alternativt mörkgrått .ord.. på somrarna blir det dock mest blåa arbetsbyxor varje dag.. springer ändå ut o skitar ner mig hela dagarna.. Redigerad 2 maj, 2006 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Blåa pumaskorJeans, lite baggySvart T-shirtHuvtröja i valfri färg med dragkedjaMilitärgrön Bombajacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Modefjolla. Jag kunde inte bry mig mindre. Vad går du själv i? Pyjamas eller. Jävla gaylord. Jag gillar det och tjejerna gillar det, så ja.. Varför skulle jag inte gå i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Svart o shit *Skinnjacka *Nitarmband *svart t-shirt/munktröjja *svarta byxor *svarta skor Svart helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det min "modé-medvetna" syrran väljer åt mig, dvs oftast något "hippt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Idag var det: - Levis tröja - En pour skjorta - Stadium Kalsonger och strumpor - Och någon seglajacka, tror det är racemarine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag kunde inte bry mig mindre. Vad går du själv i? Pyjamas eller. Jävla gaylord. Jag gillar det och tjejerna gillar det, så ja.. Varför skulle jag inte gå i det? Du står i alla fall för vad du gör och inte kommer med ursäkter som andra skulle kunna ha gjort. ----------------- Okej, jag då? Har bara svart, till att börja med. Stilen i sig har inget namn, naturligtvis, har ett antal cargo-byxor samt två par jeans, svarta Chucks (Converse alltså) samt en Battistinijacka från Dressmann. Något jag dock väljer att hålla mig borta från i den mån det är möjligt är märkeskläder. Överskattat, populärt (usch) och överpris. Jäh, som om någon här bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jäh, som om någon här bryr sig. Jag bryr mig faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hm.. t-shirt, jeans, skor, jacka, strumpor, kalsonger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Du står i alla fall för vad du gör och inte kommer med ursäkter som andra skulle kunna ha gjort. Würd. Hade det vart någon annan hade det vart något i stil med; "Ne, men det är så att min mamma köper mina kläder så jag får inte välja själv, och därför måste jag ha sånna kläder" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) YES! älskar kläd-trådar! Jag klär mig väldigt olika, ibland slapisbrallor, ibland slappa jeans, ibland tighta jeans, ibland stilrena jeans. Äsch orka förklara här komer en bild på mig, från england : (varken mina vackraste skor eller tröja, menmen) edit: ingen dålig gay-pose det där men jag joggar faktiskt framåt Redigerad 2 maj, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Förut var det mycket svart. Ett tag väldigt "svartrockigt". Men nu köper jag bara massa fina begangnade kläder, oftast min kompis som väljer vad jag ska ha. Och då menar jag nog fina som i udda kläder igentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Idag använde jag följande Diesel Jeans Levis tshirt Quiksilver långärmad "kofta" och till det mina vans old skool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag kunde inte bry mig mindre. Vad går du själv i? Pyjamas eller. Jävla gaylord. Jag gillar det och tjejerna gillar det, så ja.. Varför skulle jag inte gå i det? Tjejerna gillar dig för dina kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Tjejerna gillar dig för dina kläder? Nej, och det skrev han inte heller. Just nu var det frågan om klädvalet, och att tjejerna gillade kläderna, inte honom som person. Sen visst, kanske dom gillar honom bättre om han har "rätt" kläder i deras ögon. Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts