R2D2 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Ett par tusenkronorsjeans. Vita/Gröna/Gula Nike Basket-skor (höga). T-shirt. Varierar från Glenns Orkester till Quicksilver och lite där emellan. Min grå/blåa jacka. Det var nog allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Med kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag åker sk8-board. Så jag klär mig skate/punkigt. Nit skärp. Slitna jeans. Tröja med luva och dragkedja. I sommar blir de t-shirts. Å sen har jag mina Emerica skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Med kläder. Åhåhåhååå så fyndigt, katten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Med kläder. Och jag med asplöv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) -Svart/vit tshirt - Svarta strumpor - Svarta byxor - Svart tshirt - Svart munktröja I övrigt älskar jag mjukisbyxor. Redigerad 2 maj, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Med enorm variation! Jag har fyra par svarta jeans som ser lika slitna ut allihopa, ett antal svarta t-shirtar och runt fem konsert-t-shirtar (fan vad med bindestreck), och ~6 tröjor, beroende på humör. 5 av dom är svarta. Så ja, jag ser nog jättemunter ut. Till det har jag en gammal läderjacka från 70-talet, som får mig att se überbög ut enligt vissa, och jättemetal ut enligt andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Brukar köra med mörka jeans, tröja med dragkedja, vit/svart t-shirt, svarta tunna strumpor och DC skor Det jag har på mig just nu är: Emilio tröja, davy's jeans, vit Adam T-shirt och nån form av strumpor köpta på intersport Köpte ett par Nudie Jeans idag Så fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Klär mig rätt sk8tz0r oftast, öppen munkjacka, jeans på häng och nån festlig t-shirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Svart/Vit T-shirt eller "hårdrock"s t-shirt Baggy Blå Jaens (inget röv häng) ett par skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Svarta Jeans MörkBlåa jeans (Stuprör) Enfärgade T-shirts Och en skjorta utanpå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Svarta eller mörkblåa jeans (ej slitna), nån tröja med dragkedja utan luva eller en skjorta, en t-shirt under, svarta Intersport strumpor (99% av mina strumpor är sånna) och ett par ECCO- skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Den som hittar det här inlägget får 20 pix. Redigerad 11 mars, 2007 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Munkjackor och jeans. Till sommaren blir det väl t-shirts och jeans. Hemma klampar jag runt i stora mjukisbyxor och inget på överdelen. Jawohl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 -Svart/vit tshirt - Svarta strumpor - Svarta byxor - Svart tshirt - Svart munktröja I övrigt älskar jag mjukisbyxor. Härmis! * Svart/vita converse * Svarta strumpor * Svarta jeans * Svart tshirt * Svart munktröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Black leather, kneehole pants...nitar...långt hår...bandtröja...HÅRDROCK FÖRE FAEN! Och en Biker-jacket á la ramones! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Black leather, kneehole pants...nitar...långt hår...bandtröja...HÅRDROCK FÖRE FAEN! Och en Biker-jacket á la ramones! Det var någon träslöjdslektion som urartade sig va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det var någon träslöjdslektion som urartade sig va? Njae...en tråkig bussresa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Sån Emo-frisyr Atticuskeps Emericaskor Atticusjeans Atticus t-shirt Burberry boxershorts Svarta strumpor skateboard Redigerad 2 maj, 2006 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Klär mig i det som är inne. Alltså det som finns i affärer för tillfället. Skor @ J&J Jacka @ J&J Jeans @ Dressman/J&J/JC/MQ/m.m.. Tröjor @ Dressman/J&J/JC/MQ/m.m.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts