P-C Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hur klär NI er? Rockigt, punkigt, hiphop, tråkigt, kostym ... ? Klär mig lite typ .. old school-rock?Min gamla arméjackaRandig tröjaÖppen munkjackaSlitna jeansConverse-dojjorRandig halsdukVanligaste 'combot' .. öhm .. babbla på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Svart Svart/vita converse Svarta strumpor Svarta jeans Svart tshirt Svart munktröja Alternativt mörkgrått Redigerad 2 maj, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Någon särskild outfit går man väl inte runt med, men idag var det..Vita Team Sportia strumpor (som är så snygga så jag har dom som bakrundsbild på mobilen)Ganska halvslitna jeans som ser ut som alla andra jeans, bara det att jag har ritat på dem.En svart t-shirt som det står Lonsdale på. Jag antar det är något form av märke.En grön hoodtröja (säkert köpt på H&M). Den fyller absolut ingen glädjefunktion.Sen har jag ett par gröna Calvin Klein filsingar, snygga och sköna, håååuh yää. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Svart för det mesta... alla mina shorts är dock inte svarta... har bara ett par svarta shorts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Klär mig i jeans och fina, svarta kortarmade tröjor med vackra hårdrocksmotiv på. Oftast guns n' roses. Ibland har jag även min vackra TPB tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Just nu: Klubbovereall (Soo Shim Taekwondo Klubb) Ofta: Arméplagg... Ofta ett par militärbyxor eller jacka. Mycket vanligt med marschkängor. Har även en USMC keps jag brukar ha på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Såhär ser det väl oftast ut: Kamoflaugebyxor/Jeans Svart "hoodtröja" eller någon bandtröja Vita strumpor Svarta Converse Redigerad 2 maj, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Skorna är väl lite brun/gråa. Jeansen är vanligtvis blå eller lite mer svarta. T-shirts i olika varianter och sedan en skinnjacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Skor, tröja, byxor. Det som jag tycker är skönt, sånt som är "för stort" för mig. Inga kläder med mönster på, är allergisk mot randiga tröjor som min SO-lärare har på sig varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Mest gucci, prada, armani...skämt åsido. Har väl ett par dieseljeans och ett par levi´s-jeans som används till byxor, på sommaren kör jag shorts hela tiden. Adidasskor, kör väl någon Björn Borg-tröja eller liknande. T-shirt brukar jag väl köra nån Bob Dylan/Neil Young/Jimi Hendrix-tröja, eller någon allmänt flummig och snygg tröja. Strumpor kör jag vita på oftast inget speciellt märke där, puma eller vad fan som helst. Kallingar blir oftast något psykadeliskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Öhm, well, jag kör väl för det mesta i relativt svarta kläder. Dunno varför, men... Och ofta bruna detaljer; jag är trots allt stor och brun av mig, så. Svarta, tighta byxor (ett par acne-jeans, för the mesta...). Bruna mockaadidas eller ett par converse. Ofta (för att inte säga alltid) t-shirt (ofta svart) på skjorta (ofta svart). Ibland kan jag ha lite långärmade saker, men det är inte allt för ofta; om det nu händelsevis sker så är det väl en polotröja, någon sorts kvasi-pullover eller något annat okkigt... Såhär till våren kör jag med en vårkavaj. Och ibland halsduk, which is my fucking trademark, yes, aye, argh. Hrm, tja, man kan väl säga att jag klär mig, öhm, jag vet inte riktigt, som Joy Divison i ett möte med Dylan-1966 (oh fuck-a-doodle-doo, at least I'm trying!!). Redigerad 2 maj, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Grå/svart Munkjacka som är öppen En t-shirt med Children of bodom, metallica eller nåt. Jeans av olika sorter Nike eller adidas skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Ett par snygga hipphopp jeans En tjock tröja/huv tröja Gymnastik skor på sommaren och kängor på vinter och som pricken på i:et har jag nyckel band Redigerad 2 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Vit t-shirt, jeans...(inga as tajta bögbyxor), hood tröja... och ibland träningsoverall jacka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Just nu: Klubbovereall (Soo Shim Taekwondo Klubb) Ofta: Arméplagg... Ofta ett par militärbyxor eller jacka. Mycket vanligt med marschkängor. Har även en USMC keps jag brukar ha på mig. Då kan ju jag skryta om mina militärhandskar som jag köpt direkt från fabriken. Fick de här om dagen. Skitläckra Står till och med FMK på dem. Men iaf, jag har inget speciellt jag går efter då jag klär mig. Typ lite avslappnat sådär kanske. Btw, när vi ändå är inne på ämnet. Någon som vet hur/varför KSSS's tröjor blivit så vanliga? Redigerad 2 maj, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Då kan ju jag skryta om mina militärhandskar som jag köpt direkt från fabriken. Fick de här om dagen. Skitläckra Står till och med FMK på dem. Men iaf, jag har inget speciellt jag går efter då jag klär mig. Typ lite avslappnat sådär kanske. Jag har också Acryl-handskar som de brukar använda... Typ Navy SEAL's eller så. Du vet de utan fingertoppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag klär mig tråkigt. Alltid T-Shirt (Oftast vit eller någon annat ljust) Blåa Jeans Svarta strumpor Tennisskor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Oftast skjorta men idag långärmad vit t-shirt och svart polotröja med dragkedja, we-jeans, svarta strumpor, svarta skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Right, jag hade randiga stumpor idag ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Förut var det bara märkeskläder jag köpte, men nu har jag blivit ganska indie. Dagens outfit:Randig skjortanån JC-tröja över skjortan, men kragen på skjortan över JC-tröjantajta mörka CM-jeansÖver Min döda kropp (CM) skor Redigerad 2 maj, 2006 av Dexy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts