themuppa Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hejsan hoppasan alla glada jo jag söker personer till mit team för en hl2 cvivl war (amerikanska inbördes kriget) mod jag funderar på AI spelare och stora slag behöver: kodare några som kan modelera i 3ds några som kan göra texturer animera vapen i milksahpe någon som kan göra ljuden till vapnena och dyligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Och du gör .. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Och du gör .. ? Säkert ingenting, det är därför han behöver så mycke personal ! Tråden hör nog bättre hemma i Spelforumet. Edit: Borde det inte redan finnas en sån här liknande mod till HL1 och HL2? Redigerad 2 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Och du gör .. ? Tittar på och smiskar lite med läderpiskan hans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Bara så ni vet så modelerar jag hehe glömde skriva de :"> nej e finns ingen sådan mod men de fnns om frihetskriget på 1700 inbördes kriget var 1861-1865 Redigerad 2 maj, 2006 av themuppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Bara så ni vet så modelerar jag hehe glömde skriva de :"> nej e finns ingen sådan mod men de fnns om frihetskriger på 1700 inbördes kriget var 1861-1865 Ok. Du menar väl Modelera och leda projektet? Jag sa "liknande" och jag vet nog när inbördeskriget var och varför det startades osv. Men jag råder dig att leta dig till ett Half-life forum i stället, helst ett Engelskt/Amerikanskt för där kan alla världens Skillade moddare vara. Finns knappast många som vet hur man moddar HL2 här Redigerad 2 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Aj då men de kanske finns några få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Behöver du inte mappers också? Jag är dock både ointresserad och upptagen med egna projekt men de ska nog finnas en del mappers här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jodå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Bara så ni vet så modelerar jag hehe glömde skriva de :"> Ska han leka med modell-lera? Förlåt, var bara tvungen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts