The xD Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag gick in här på forumet och fick upp en nedladdningsruta( en sån där "öppna" "spara" "avbryt") jag tröck bort den. den kom upp igen.. gav sig aldrig.., så till slut laddade jag ner filen... och vad händer? VIRUS! WOOHOO! system32 mappen skadad ännu en gång!!! Vafan e dehär >.< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Finns redan en topic om det här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hittade ingen Länk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hära: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=0entry693363 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Finns 2 faktist.. -.- *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts