Patrik Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Ser det också! Fan vad skumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Tänkte precis starta tråd om detta, men slewME han före. Jag fick hem skiten på nåt sätt, men jag scannar datorn nu och den har hittat lite skit. Hoppas att det inte är några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Tyckte det var konstigt att den vill ladda ner en fil bara jag gick in här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Det finns ett sätt som hjälper (hjälpte mig iaf) gå in i verktyg*,internetalternativ,säkerhet,ej till förlitliga platser och där lägger du in www.gtasajten.com * finns på internet rutan :S Men varje gång du stänger av internet då så kommer du loggas ut. du måste även trycka på "click here to continue" för den(sidan)-->(gtasajten) laddas inte då.. !GÖRS PÅ EGEN RISK! Redigerad 2 maj, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det tycks ändast vara forum som utsets för trojanen Invision forum :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det här var ju lite irri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det tycks ändast vara forum som utsets för trojanen Invision forum :'( Kanske nån som är sur ? Som någon annan sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Läskigt. För mig fungerar inte forumet alls i FF. Så för er ocks? Sitter här med IE Inga signaturer/Avatars syns heller. Nu är den borta! Redigerad 2 maj, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Läskigt. För mig fungerar inte forumet alls i FF. Så för er ocks? Sitter här med IE Inga signaturer/Avatars syns heller. Nu är den borta! Gick inte i Opera för mig så nu sitter jag på IE och det har aldrig fungerat bättre Fast det går inte att göra några smilies kommer bara ihåg den >.< Redigerad 2 maj, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Men trojanen tycks vara borta nu va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Men trojanen tycks vara borta nu va? Nope men trycker man bort den några ggr i IE så försvinner den i IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Haha råkade ladda ner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Haha råkade ladda ner den Samma, fan va dumt ändå, men iaf. Flyter på nu och rensat väldigt mycket nu, fuck trojans Glad att se forumet iaf. Heeej på er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Nope men trycker man bort den några ggr i IE så försvinner den i IE Funkar alldeles perfekt för mig i både FF och IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Har ännu inte ploppat upp något för mig.. borta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Nu funkar det?! Rutan kommer inte upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Wtf, någon som vet vad trojanen gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det var ju en väldig otur för alla som laddade ner, men man borde ju förstå bättre....hur ofta skulle hultan kräva någon att ladda ner en fil? Aye, back on track iaf ser jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 De har inte kommit nå för mig än... Betyder det att det är borta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Wtf, någon som vet vad trojanen gör? Jag råkade ladda ner den och starta den Dum jag! Men den skapar nya trojanska hestar hela tiden. Och jag tror inte dom er snela hestar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts