StellHell Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Var inte det den "berömda" Spam-råttan från back-in-the-days? Correct! Nästan så man saknar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ingen har nämnt mig Hmm, Jazz är ganska tråkigt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Correct! Nästan så man saknar honom. Men bara nästan... Får de som inte vet så var råtten en grabb som var här och bara var allmänt småjobbig och småspammig hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Är inte Krax råttan? Har för mig att han vid något tillfälle sagt det, men vem vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Är inte Krax råttan? Har för mig att han vid något tillfälle sagt det, men vem vet... Krax är Kloak_Råttan jupp. Men han blev aldrig samma person. Han mognade och Kloak_Råttan försvann.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Krax är Kloak_Råttan jupp. Men han blev aldrig samma person. Han mognade och Kloak_Råttan försvann.. :'( Ett stort hål som aldrig kan fyllas igen är kvarlämnat, sannerligen. Gillade hans munkfigur i signaturen som rånade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Ja tycker ditt e fränt Va trevligt va roligt va skojigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Ingen har nämnt mig Hmm, Jazz är ganska tråkigt tycker jag AH, FUCKHEAD. Jazz är bäääääääääääääääääääääääääääääääääääää ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääst nästan för jazz är bra jazz är bra jazz är bra jazz är bra jazz är bra jazz är bra jazz är bra but who am I kiddin': finsk electropop takes it all Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 AH, FUCKHEAD. Jazz är bäääääääääääääääääääääääääääääääääääää ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääst nästan för jazz är bra jazz är bra jazz är bra jazz är bra jazz är bra jazz är bra jazz är bra but who am I kiddin': finsk electropop takes it all Kan du sluta med de där spamattackerna? Det tillför inget.. Jävla massa ä'n och andra krumilurer, ser bara förjävligt otrevligt ut. Skriv normalt. Inte första gången så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Kan du sluta med de där spamattackerna? Det tillför inget.. Jävla massa ä'n och andra krumilurer, ser bara förjävligt otrevligt ut. Skriv normalt. Inte första gången så att säga. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Kan du sluta med de där spamattackerna? Det tillför inget.. Jävla massa ä'n och andra krumilurer, ser bara förjävligt otrevligt ut. Skriv normalt. Inte första gången så att säga. Vem FAAAN är du att tillrättavisa okkish? Om du sedan hade skjutit ditt okka-hat åt sidan och läst texten hade det framgått tydligt att han tycker att Jazz är det bästa nicket på sajten och därmed tillfört mer än du själv gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Vem FAAAN är du att tillrättavisa okkish? Om du sedan hade skjutit ditt okka-hat åt sidan och läst texten hade det framgått tydligt att han tycker att Jazz är det bästa nicket på sajten och därmed tillfört mer än du själv gjorde. Nej för han har skrivit i fel tråd om han vill skriva vilken nick som e snyggast/bäst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Vem FAAAN är du att tillrättavisa okkish? Om du sedan hade skjutit ditt okka-hat åt sidan och läst texten hade det framgått tydligt att han tycker att Jazz är det bästa nicket på sajten och därmed tillfört mer än du själv gjorde. Inte bara DET, utan även att jazz inte alls är det bästa utan att finsk electropop tar allt. Det var, med andra ord, ett jäääääkligt innehållsrikt inlägg. Heja postmodern kvasikonst på idiotiska forum, that's what keeps me going. Det och Prince - All The Critics Love You In New York. Men om ni hellre vill ha pubertala, bordusa kommentarer om vilket GTA-spel som är det bästa så kan ni väl sticka till ett GTA-forum istället. Ha! Hö! Bu! Jäkla stråtrövarpannor =( While we're at it så tillrättagör (?) jag mig själv genom att säga att finsk electropop inte alls tar allt utan att Prince - All The Critics Love You In New York tar allt. Exakt allt. T.om. Moodymanns remix av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Jag är förvånad över att mitt namn inte har nämnts ? Felshoe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Nej för han har skrivit i fel tråd om han vill skriva vilken nick som e snyggast/bäst.. Han tröstade Jazz och gav honom rikligt med självfortroende, punkt. Vad sägs om att klaga på StellHell och mig däruppe istället, eller krämar du ner dig när du ser moderatorskylten? Hoppla alla mina hästar, nu har vi kommit av oss, back to topique. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Jag tycker Darkjak är ganska vidrigt. OK? Och det tycker du av vilken orsak? Säg inte att du är ännu en skåning som tror att jak betyder jak och uttalas jak. Jak är en förkortning av JACK, och uttalas DZIÄK. Själv tycker jag det är fult och underligt att halva sajten nu börjat plocka på sig spanska namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Han tröstade Jazz och gav honom rikligt med självfortroende, punkt. Vad sägs om att klaga på StellHell och mig däruppe istället, eller krämar du ner dig när du ser moderatorskylten? Hoppla alla mina hästar, nu har vi kommit av oss, back to topique. Självförtroemde haha. Han gör fan onödiga medelanden hela tiden, han förtjänar en varning. Och varför ska jag klaga på dig och Stell däruppe för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 OK? Och det tycker du av vilken orsak? Säg inte att du är ännu en skåning som tror att jak betyder jak och uttalas jak. Jak är en förkortning av JACK, och uttalas DZIÄK. Själv tycker jag det är fult och underligt att halva sajten nu börjat plocka på sig spanska namn! Oj, det där verkade trycka på en öm punkt. Själv tycker jag också att Darkjak är ganska vidrigt. Jag tänker på elitism, perfektionsim, för höga ambitioner, naiv höger (hur nu det går till) och lite andra synonymer till Pink Floyd. Men hey... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Oj, det där verkade trycka på en öm punkt. Själv tycker jag också att Darkjak är ganska vidrigt. Jag tänker på elitism, perfektionsim, för höga ambitioner, naiv höger (hur nu det går till) och lite andra synonymer till Pink Floyd. Men hey... Hmm. Du gnäller hela tiden på att andra forumiter ska skriva ditt nick med en gemen som begynnelsebokstav, men sen gör du inte samma sak själv? Först skribb, nu darkjak. Skärpning, tamejfan. BroDD är rätt gräsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Själv tycker jag det är fult och underligt att halva sajten nu börjat plocka på sig spanska namn! De är avundsjuka på mästaren. Undertecknad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts