alexzander Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Du kanske inte ska fundera över att börjar skiva ditt namn på ett moget och riktigt sätt, du är ju trottsallt inte 5½år nu. Men morsan och farsan skriver det också omdet inte är papper som jömförs med nått person register t.ex. papper för pass leg. osv har inte orkat ändra det bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 *mot hugg* jag hette förut ||No Name|| men det kändes som ingen skulle komma ihåg det namnet och så har jag alltid skrivit mitt namn så men heter enligt paperna Alexander man har som sagt alltid skrivit mittnamn med Z sen jag va 5½år... *mot hugg* Var ligger "hugg"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Mitt namn innehåller ett "z" men det är mer ett namn, desutom är det inte jag som har kommit på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Var ligger "hugg"? det var en sär skrivning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Gillar inte dessa namn:Rabarben, Kebab och Kattälskaren, har dock inget personligt imot ngn av de. Sen orkar jag bara inte rabbla upp alla de nick som innehåller gta (med meningen gta då ) och de med siffror och jaa, ni fattar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 det var en sär skrivning... Det där med!! Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Det där med!! Tihi. jag vet det var ironi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ska byta namn. Har tagit kontakt med hultan. Någon som har något tips på vad jag kan heta? Hälst något som har med "Jonas" att göra. Och som är roligt att photoshopa med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ska byta namn. Har tagit kontakt med hultan. Någon som har något tips på vad jag kan heta? Hälst något som har med "Jonas" att göra. Och som är roligt att photoshopa med -Jo!-Nej?-As... tycker jag att du ska heta, om du nu vill vara så jäääkla lustig hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 -Jo!-Nej?-As... tycker jag att du ska heta, om du nu vill vara så jäääkla lustig hela tiden. Schysst tips men nej, jag vill inte vara så jääääkla lustig hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ska byta namn. Har tagit kontakt med hultan. Någon som har något tips på vad jag kan heta? Hälst något som har med "Jonas" att göra. Och som är roligt att photoshopa med Jag gick i samma kretsar. Jag tänkte heta Benson är KUNG! men Hultenius ville inte godkänna det. Prövade på ett nytt nu, ska se vad svaret blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Trodde jag skulle ligga ganska högt upp på listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 BroDD, Valle-Ball, Moroni Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Fireblade, LÄTT ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Men villket är det besta namnet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Men villket är det besta namnet då? Ja, det va ju en bra fråga.. Vad fan nu besta är är en ännu bättre fråga. Och om du vill veta det bästa namnet så får du helt enkelt kolla i den andra topicen som handlar om just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Så här ligger det till. Jag vill väldigt gärna byta namn till Ante, rätt och slätt eftersom det, tro det eller ej, är mitt riktiga namn. Dock så finns det en grabb som redan har reggat sig vid det namnet och han har bara gjort en topic/post på 3 år. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=3138&hl= Vet att det är mot forumets "policy" att radera medlemmar, men jag tänkte att man kanske kunde göra ett undantag? Så slipper ni mitt fjantiga nick sen Edit: eller.. ajfan, det här borde jag kanske ta med hultenius.. Redigerad 8 maj, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Ja, det va ju en bra fråga.. Vad fan nu besta är är en ännu bättre fråga. Och om du vill veta det bästa namnet så får du helt enkelt kolla i den andra topicen som handlar om just det. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag tycker mitt eget namn är rätt så fult! men jag är nöjd med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Får man nominera sitt egna nick? Ganska wierd att ingen har sagt mitt nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts