Crice Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Diggar snubben till 110%, men "virre cool" är lite udda. Then again diggar jag udda ting här i världen, så it's all good. Slumi är lite skumt, också. PARANOIA PARANOIA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 ...kalleR, diarrehampus,maxz...även om maxis har grymmast smak på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Mainstream, diarrehampus, The xD, the-copy. ... och självklart Tux! :lol: Det är fan vad jag säger, bara SIANA har lärt sig att stava! Grymt på dig... Och skäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Tangelito Fan ta dig hehe skojja bara, men jag tycker bombaren-123 låter...konstigt Redigerad 2 maj, 2006 av Tangelito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 BroDD, spajdermän och ZcruweN. Möjligtvis Mervin. Sorry guys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Kebab. Personen Kebab i all ära, men nicket är så jäkla trist. Finns så många som fjantar runt med kebab, så opersonligt. Snälla, bli inte arg på mig. Håller med dig helt där, måste jag säga. Faktum är att det där är exakt mina åsikter också, men varje gång jag nämner att jag vill byta så blir jag smått mordhotad av Tweak och gänget Topp 3: Kattälskaren Dödar med stil Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Ingen verkar tycka att min nick är ful så. Yeah. Hej på dig! diarrehampus, tycker bara det nicket låter lite wierd. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hmm.. jag är inte med i Snyggaste namnet på Sajten, och inte här. Vart är jag då? *hoppar upp och ner* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag får rysningar varje gång jag ser diarrehampus skriva nåt(spec. när han hade göran persson avatar)gillar inte ordet diarre och därför inte hans namn. Gillar inte Valle-Ball och ALER700. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Diarrehampus som många redan har nämnt och Matteus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hmm.. jag är inte med i Snyggaste namnet på Sajten, och inte här. Vart är jag då? *hoppar upp och ner* Är det tillåtet att skapa en "Normala nick som varken är fula eller fina"-tråd? .... Isch vilka bra idéer jag får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Är det tillåtet att skapa en "Normala nick som varken är fula eller fina"-tråd? .... Isch vilka bra idéer jag får. Haha... bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 okka: Räknar du epix som en i erat "gäng"? Det var något nytt! Gäng? Va? Nejdå, bara fula namn, ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Gäng? Va? Nejdå, bara fula namn, ju... Vadå är det bara jag som delat in er i "gäng" eller grupper för att hålla koll på er. Tillexempel Yoshoo, Cyprez och Crille__. iweX, rabarben, Kebab och VaXXor och chucky.swe. kattälskaren, Samuelzon och nån till. Jacker, Tackleberry, Tux, och Tweak. Pico, Crice, okka. P-C och R2D2 fast dom är mer som ett par. Redigerad 2 maj, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Vadå är det bara jag som delat in er i "gäng" eller grupper för att hålla koll på er. Tillexempel Yoshoo, Cyprez och Crille__. iweX, rabarben, Kebab och VaXXor och chucky.swe. kattälskaren, Samuelzon och nån till. Jacker, Tackleberry, Tux, och Tweak. Pico, Crice, okka. P-C och R2D2 fast dom är mer som ett par. No offense, jag måste bara få veta.. Klassar alla mig i den gruppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Skribb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 No offense, jag måste bara få veta.. Klassar alla mig i den gruppen? Nej. Har ej delat in dig i en grupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Är det tillåtet att skapa en "Normala nick som varken är fula eller fina"-tråd? .... Isch vilka bra idéer jag får. Ja gör det, så kanske jag blir nämnd för en gångs skull (blev ju varken det här eller i snyggast-nick (och nej, ni ska inte nämna mig här nu)). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Aler700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Mitt, Didier Sachs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts