spajdermän Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Inte. Det ligger faktiskt en historia bakom. När jag gick i lågstadiet fanns det en liten kille som kallades Ocka. Han hette egentligen Oskar tror jag. Ocka var trevlig och så men i tvåan sket han på sig. Naturligtvis blev han retad för det en tid efter men sen var det inte mer med det. Sånt händer. Några veckor senare sket dock Ocka på sig igen och efter det ytterligare en gång. Ocka kom så småningom att få det föga smickrande tilltalsnamnet Skit-Ocka. Faktum är att Ocka, idag cirkus 15-16 år, fortfarande är känd som Skit-Ocka. Namnet Ocka/okka associerar jag därför med... hrm... "number two". Ingen positiv association m.a.o. Believe It or Not! Stackars kille.. :'( Men det lät rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Champion Hahaha! Han är IRL kompis med mig. inte fan trodde jag att någon hade sett honom med hans jättemäktiga 2 inlägg... Redigerad 2 maj, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hahaha! Han är IRL kompis med mig. inte fan trodde jag att någon hade sett honom med hans jättemäktiga 10 inlägg... Såg han på online listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hahaha! Han är IRL kompis med mig. inte fan trodde jag att någon hade sett honom med hans jättemäktiga 10 inlägg... 2 till och med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Pain To ThE MaX.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Mitt är väl ganska fult? Något jag får leva med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Mitt är väl ganska fult? Något jag får leva med.. Haha, ja, ditt namn är fult. Får mig att tänka på grisar. Alla vet ju att grisar är fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Haha, ja, ditt namn är fult. Får mig att tänka på grisar. Alla vet ju att grisar är fula. Du är rätt elak, vet du det SlewME? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Du är rätt elak, vet du det SlewME? Ok ok, kanske tog i lite väl hårt mot grisarna. Btw, din poolvakt i dagens lol var nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag tror jag leder :P Stian tycker jag är fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 SlewME tycker jag är otroligt fult. Fråga mig inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Taskig tråd Rabarben är rätt fult. okka: Räknar du epix som en i erat "gäng"? Det var något nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 SlewME tycker jag är otroligt fult. Fråga mig inte varför Står fast vid att jag gillar ditt namn som jag skrev i den andra tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Står fast vid att jag gillar ditt namn som jag skrev i den andra tråden Det hade ja inte sett. Thx man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Pain To ThE MaX.... Passa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Ingen verkar tycka att min nick är ful så. Yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Stellhell, vet inte varför.. bara är så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Passa dig Får jag stryk till det yttersta nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Får jag stryk till det yttersta nu? Nej, något så mycket värre. Jag tänker tycka illa om dig i flera dagar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) MaiMstream, diarrehampus, The xD, the-copy. ... och självklart Tux! :lol: Redigerad 2 maj, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts