Gof Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Runar e fult diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Runar e fult diarrehampus Ja Runar är inte sådär supercoolt men jag trodde inte direkt att jag skulle stanna här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Även om jag gillar det, är det fult Dr stupid! JAAAAA! Tack! Blev lite rädd att ingen skulle nämna mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Finns väl många nick jag inte tycker om här... men är mitt så himla fult? Njaaäe lite halvt ibland hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 JAAAAA! Tack! Blev lite rädd att ingen skulle nämna mig! Samma här. Men jag kom med i andra posten. Att nån äns tänkte på mig gör att jag blir glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Ja Runar är inte sådär supercoolt men jag trodde inte direkt att jag skulle stanna här... Runar FTW!! DrStupid, Blä Redigerad 2 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 MEJMEJMEJ_gta är det fulaste jag minns Om det var ett understreck med eller ej minns jag inte. Tur att denne grabbb numera heter MetoC7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Valle-Ball P-C Pico oskaroskar dom är rätt så fula I lol tycker jag också är rätt fult Redigerad 2 maj, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Kom på en till: Explosiv anka Varför väljer man ett sånt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Mitt är otroligt fult Ska försöka att byta till Ghizmo typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 GtaPimpFoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Nu ska vi se här... BroDD, Mikolan, okka, Sikorka är "pretty high on my list". Sen har vi naturligtvis alla namn med riklig användning av Z, X, Q eller siffror. Usch- Mitt eget gillar jag inte heller och kommer därför att byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 DrStupid, Blä Förlåt för att jag är ärlig, men jag tycker att ditt nick ligger ungefär i klass med mitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Har ingen nämt mig än!? VAD SKA JAG BYTA TILL!? :'( Redigerad 2 maj, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Dom här Puslakan knasn00b nor_adde okka Mr_link Champion Miike marcoh300 Redigerad 2 maj, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) [...] okka... Det säger du bara för att du är höger : ( ---- Hrm, även du, min VaXXoR? *Poserar dramatiskt förråd* Redigerad 2 maj, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Förlåt för att jag är ärlig, men jag tycker att ditt nick ligger ungefär i klass med mitt! Nej, nu hatar jag dig Mitt nick är sämst på Gtasajten punkt slut *Hänger mig* Haha provade göra member sök och hittade Kuken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 .spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det säger du bara för att du är höger : ( Inte. Det ligger faktiskt en historia bakom. När jag gick i lågstadiet fanns det en liten kille som kallades Ocka. Han hette egentligen Oskar tror jag. Ocka var trevlig och så men i tvåan sket han på sig. Naturligtvis blev han retad för det en tid efter men sen var det inte mer med det. Sånt händer. Några veckor senare sket dock Ocka på sig igen och efter det ytterligare en gång. Ocka kom så småningom att få det föga smickrande tilltalsnamnet Skit-Ocka. Faktum är att Ocka, idag cirkus 15-16 år, fortfarande är känd som Skit-Ocka. Namnet Ocka/okka associerar jag därför med... hrm... "number two". Ingen positiv association m.a.o. Believe It or Not! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Inte. Det ligger faktiskt en historia bakom. När jag gick i lågstadiet fanns det en liten kille som kallades Ocka. Han hette egentligen Oskar tror jag. Ocka var trevlig och så men i tvåan sket han på sig. Naturligtvis blev han retad för det en tid efter men sen var det inte mer med det. Sånt händer. Några veckor senare sket dock Ocka på sig igen och efter det ytterligare en gång. Ocka kom så småningom att få det föga smickrande tilltalsnamnet Skit-Ocka. Faktum är att Ocka, idag cirkus 15-16 år, fortfarande är känd som Skit-Ocka. Namnet Ocka/okka associerar jag därför med... hrm... "number two". Ingen positiv association m.a.o. Believe It or Not! ...ehrm, well, den får du! Tihi : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts