iweX Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 .chucky.swe The_xD diarrehampus YooSho Xerztize eller vad han heter. Håller med dem dära e dem fulaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 ZcruweN är ju riktigt fult. Sen är Martin-123 inte alls nå fint. iweX låter inte bra. Men det fulaste är nog Lance Vance Dance. (vet inte om han är kvar men...) Hehe... Mitt har inte kommit upp än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hehe... Mitt har inte kommit upp än Nu har det. Jag tycker att spajdermän är fulast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Nu har det. Jag tycker att spajdermän är fulast :'( .... Närå. l0l Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Mitt, ssfh Redigerad 2 maj, 2006 av ssfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 BroDD är fulast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 BroDD är fulast. Ditt namn är lätt fulast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Ditt namn är lätt fulast Ditt namn är inte så snyggt heller faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Ditt namn är inte så snyggt heller faktiskt Vet men det är 'ballt' irl ^^ (när det står ihop blir det fel) tyck vad ni vill! *börjar gråta* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Kom just på en till ful; I lol Alltså det är ju skittöntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Även om jag gillar det, är det fult Dr stupid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 I lol, spajdermän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Det har blivit lite utav en personlig grej. Och då tycker jag att man skall behålla sitt nick. Precis som mitt, är det personligt. Anonym Alkoholist eller ej. Om det är personligt spelar det ingen roll om det är fint eller fult Redigerad 2 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hmm, fula nick, vette tusan vilket som är fulast, men mitt känns personligt för jag har använt det skitlänge ^^ precis som min avatar, aldrig bytt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 JAAA!!! JAG VANN ÄNTLIGEN NÅNTING !!!!!!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Kebab. Personen Kebab i all ära, men nicket är så jäkla trist. Finns så många som fjantar runt med kebab, så opersonligt. Detsamma gäller för aikjonas12. Väldigt, väldigt opersonligt. Snälla, bli inte arg på mig. Ungefär som A.A, jag raggade mig 03 och hade inte en aning om att jag skulle bli en caktiv medlem. Har försökt få tag på Hultan för namnbyte men icke sa Nicke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Nominerar mig själv, gjorde tabben och bytte när jag var på svammelhumör, under nått lan eller vad det nu var. Tyckte Wu Zi Mu lät.. roligt (?). Iaf så har jag skickat förfrågan att ändra namnet igen och väntat några månader på att Hultan ska ha tid över å fixa det. Någon som kommer ihåg Buffus? Redigerad 2 maj, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Finns väl många nick jag inte tycker om här... men är mitt så himla fult? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag hade tänkt att skapa den här tråden i dag efter att folk skrev att dom ville det i den motsatta tråden. aikjonas12 är intet snyggt, inte heller Mervin, vet inte vad jag har emot det, men det låter så... murvel. Mitt namn är inte världens mest praktiska, bara Siana som lärt sig stava det . Efter att Kebab quotade mig i den andra tråden vill jag ha nåt i stil med Han från Ödeshög istället. Det lät... inte så murvel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Tycker inte något normalt namn är fult. Men däremot: I lol (Mitt namn ) Ännu ett tack till min dåliga fantasi! The xD P-C (akaast som han väl heter på Facepunch forumet? Låter bättre) A.A (tycker inte det är fult men det låter som någon slags Anti-Spamm bot) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts