Pico Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Eftersom ingen här har THE FOOKIN BALLS att starta en sån här topic gör jag det. Lite regler bara innan vi sätter igång: § 1.1 Inga sådana här situationer: kalleballe: Mellanmjölk är fult!! LOL Mellanmjölk: vafan? jä'vla cp kalleballe: Vad har jag gjort dig nu då?! Mellanmjölk: KALLEBALLE E FULASTE NICKET kalleballe: omigosh din jävla bajskastare jag ska elda upp dig Mellanmjölk: HAHEHA JÄVLA NÖRD et cetera, ni förstår. Är erat nick fult, deal with it. Jo, det var nog allt. --- P-C (borde byta namn till akaast ju ) diarrehampus chucky.swe SHOOT FELLAS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Kebab. Personen Kebab i all ära, men nicket är så jäkla trist. Finns så många som fjantar runt med kebab, så opersonligt. Detsamma gäller för aikjonas12. Väldigt, väldigt opersonligt. Snälla, bli inte arg på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nominerar mitt eget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Tangelito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Pico, Siana, okka, Crice, skribb, epix och The Dude... Justja, jag skulle inte glömma Mahalo! Kablam! *Princestön* Superfunkycalifragysexy! Redigerad 1 maj, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 .chucky.swe The_xD diarrehampus YooSho Xerztize eller vad han heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) De flesta har ganska bra nick. Vissa är lite coolare än andra, Siana, Sikorka osv. De finns två... eh... "underliga." (nu blir StellHell arg ) Det är fulodum och diarrehampus. Kebab har jag vant mig vid nu och tycker det är helt okej. Redigerad 1 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 .chucky.swe The_xD diarrehampus YooSho Xerztize eller vad han heter. Du sa på DH att mitt nick var fulast, din svikare :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Du sa på DH att mitt nick var fulast, din svikare :'( Juste, ja. R2D2 är det fulaste nicket här. Men jag gillar Ärrtvå. Det är mer personligt. Redigerad 1 maj, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Juste, ja. R2D2 är det fulaste nicket här. Men jag gillar Ärrtvå. Det är mer personligt. Mjo. Jag kommer inte att byta nick, ingen skulle känna igen mig då. Men jag kommer nog att ha Ärrtvå i signaturer och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 De flesta har ganska bra nick. Vissa är lite coolare än andra, Siana, Sikorka osv. De finns två... eh... "underliga." (nu blir StellHell arg ) Det är fulodum och diarrehampus. Kebab har jag vant mig vid nu och tycker det är helt okej. Haha, det gör då inget. Fulodum är ändå en guru för mig. Även att hans vistelse här inte var särskilt lång. T: Hänkar på P-C där lite. The xD är fruktansvärt osnyggt. Vad finns det mer.. Alla jävla GTA namn är sjukt fula också. Ok att det är en GTA sajt men vafalls. Namn som namn liksom. Även namn som har fjortis stämpel #Z.. Alltså namn som har bytt ut S mot Z och liknande skit. Jävligt orutinerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Aldrig gillat rabarben. Och alla fula, opersonliga, fula, opersonliga och fula nick. Lajnux ligger ganska högt upp på listan. Alla namn med siffror är också fula. HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Pico, Siana, okka, Crice, skribb, epix och The Dude... Justja, jag skulle inte glömma Mahalo! Kablam! *Princestön* Superfunkycalifragysexy!!! Haha. Du är fan rolig ibland. Du lär dig, cred. Jag tycker att diarrehampus är fult. A.A kanske inte är det finaste nicket man kan hitta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 AikJonas28 eller va han nu heter... Den är ful. Allt med siffror och som Stellan sa med GTA innan... Det är inte snyggt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Dom flesta är mer eller mindre fula men några riktiga bottennapp är: Lajnux, diarrehampus, MetoC4 (eller vad det nu är, han förra namn, MEJMEJMEJGTA var heller inge vidare ), Mahalo kommer väl på mer sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Håller med dom flesta här diarrehampus (och han heter inte ens hampus ) MetoC7 (WTF Betyder det?) Sikorka (vet inte riktigt, har inte precis gillat det namnet) StellHell (sry men när jag hör det namnet tänker jag inte på nått roligt iaf) Gtagamer (okej han valde nicket för att det skulle vara "coolt" ) och sen kommer jag inte på nå fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 KOm på att det var Martin-123 jag menade... Usch jag ryser åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 BroDD och diarrehampus låter ju för jävligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts