Adriian Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag behöver snabbt få reda på ett program som man kan klippa låtar i. T ex, klippa bort början av låten. Hjälp, snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Sony Video Vegas funkar alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Adobe Audition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Tack. Men jag hinner inte vänta på att mitt 0.5 Mbit's bredband ska tanka det nu. Max 10 MB tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Audacity funkar finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Tack. Men jag hinner inte vänta på att mitt 0.5 Mbit's bredband ska tanka det nu. Max 10 MB tack. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=37717&hl= Där hittar du allt du söker. det som tojo har äger! jag har det också, men jag har 56k modem, så jag orkar inte skicka det till dig, tyvärr. edit: http://www.medafan.com där kan du tanka. tro mig, det är den du vill ha! Redigerad 1 maj, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Audacity funkar finfint. Tack tack! Tankar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nu har jag en fråga till. Jag behöver 2 låtar. Dem ska ha 50-60 slag/min och 50-90 slag/min. Dem ska helst vara någon form av techno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts