Mr_link Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Battlefield Modern combat xbox 360 När man spelar online så kan det hacka sig lite det är inte internet för det händer ibland när man är uppe vid taket när man spelar singel kan det hacka lite ibland typ när man snurrar runt så blir map kartan seg har det hänt för fler ? eller är det min xbox 360 som är cp :S En sak till kan ni se granaten ni slänger i singel player ?? för jag ser den inte konstigt man vet juh inte var den landar heller ... har ni samma problem ?? Är det fel på min xbox 360 är lite orolig men jag är tacksam om ni svarar ska det va så eller är det så hos er också ?? Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Hänt för fler ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 PÅ singleplayer tog jag ett fartyg och körde runt banan till andra sidan där fienden fanns. Jag körde helt enkelt på fiendens fartyg och vips, flygande holländaren was born. Deras fartyg började sväva en bit ovanför vattnet. Så sjukt kul ut tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Haha.. Nej jag tror det blev rädd och klättrade lite högre upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Haha.. Nej jag tror det blev rädd och klättrade lite högre upp Fy fan vilken konstnär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Fy fan vilken konstnär Haha, den där båten är ju tagen från google. Fast katten var rätt snygg som han målade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) "Battlefiled, Konstiga saker" Är Kriget Filat? Eller är det en fil? Nu fattar jag ingenting! Redigerad 2 maj, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Haha, den där båten är ju tagen från google. Fast katten var rätt snygg som han målade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts