Ballena Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hej Av någon anledning fungerar bara min hemsida i FF, jag har testat IE och opera. Jag har ingen som helst aning om varför den bara fungerar i FF. Kan det vara någontig med java eller php grejs? Det som bara fungerar i FF är alltså de där ikonerna i mitten som ska "röra på sig". Kan du hjälpa? www.goox.se Skulle uppskatta alla förslag till vad felet kan vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hej Detta är topicen som handlar om datorn frågor. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=33665&st=2480 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Skrev där nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Skrev där nu. Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Firefox äger... (Ja ni fattar själva hur on topic man kan va i den här tråden...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts