Boomer Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Okej, detta är en kul grej ja tänkte på. Nu har de juh varit "Most users ever online was 186 on Oct 24 2004, 21:16" ett tag. Så då tänkte jag att vi kan försöka få jätte många medlemmar online samtidigt, okej.. detta kanske inte låter så roligt men ändå. Så jag tänkte att vi kan göra detta den*** Så, va säger ni? Redigerad 1 maj, 2006 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Okej, detta är en kul grej ja tänkte på. Nu har de juh varit "Most users ever online was 186 on Oct 24 2004, 21:16" ett tag. Så då tänkte jag att vi kan försöka få jätte många medlemmar online samtidigt, okej.. detta kanske inte låter så roligt men ändå. Så jag tänkte att vi kan göra detta den*** Så, va säger ni? Nej tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 MEN NEJ OCH NEJ OCH ÅTER NEJ!!! fattar inte hur många gånger detta ska tas upp. sök så får du svaret på varför. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts