MiRRe Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Inte riktigt säker men säger The sims o Gta..alla olika då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Sonic 2 är sketa bra på mega drive. Lirar just nu faktiskt...Jag är sjukligt bra. Annars är Nights:Into Dreams också en favorit. Halo 2 är också ruskigt najs, men jag förstår mig inte på folk som tycker ettan är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 men jag förstår mig inte på folk som tycker ettan är bättre. Ettan är ju originalet, och 2 an bara en vidareutveckling, då framgången varit stor för Microsoft, men om tex. tvåan släppts före ettan hade ju alla gillar den eftersom den då hade varit "originalet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 "The Legend of Zelda: Ocarina of Time", "Grand Theft Auto: San Andreas", "Super Mario Bros." och "Half-Life". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) No One Lives Forever-serien, helt klart. Redigerad 6 maj, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 No One Lives Forever-serien, helt klart. http://www.wired.com/news/images/full/nolf2_2_f.jpg Haha, ja de får man ju inte glömma, älska uppdraget i tvåan där man jagar mimaren på enhjulingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag installerade Grim Fandango idag, men så fort introfilmen är över så blir det ett flimmer över skärmen. Vet kära du, eller någon annan, vad detta kan bero på? Att ditt über moderna grafikkort inte stödjer dom gamla tekniker som Grim Fandango och en massa andra äldre spel använde sig av (vanligt nu för tiden). Testa på en äldre dator eller sök efter en patch. Men själv är jag smart nog att inte spela om nostalgi spel, dom är aldrig som man minns dom och då är ännu ett trevligt minne "förstört" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Gran Turismo 2 och Gran Turismo 4. Ooops, hur kan jag glömma GTA : VC och SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Svårt svårt, men MGS-spelen och HL-spelen ligger väldigt högt till. Men sen har jag också många fina barndomsminnen från något Super Mario Bros och Zelda: A Link to the Past till SNES. Och sen när jag blev ett par år äldre så var ju Mario Kart 64 en stor favorit. Men de finaste spelminnet jag har är nog från Star Wars: A Phantom Menace till PSX, även fast spelet var riktigt dåligt så hade jag oerhört kul när jag spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Men de finaste spelminnet jag har är nog från Star Wars: A Phantom Menace till PSX, även fast spelet var riktigt dåligt så hade jag oerhört kul när jag spelade det. Tack för påminnelsen. Satt många långa timmar vid det när jag var mindre. Fy fanken, vad dåligt det hade varit om man hade spelat om det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Ettan är ju originalet, och 2 an bara en vidareutveckling, då framgången varit stor för Microsoft, men om tex. tvåan släppts före ettan hade ju alla gillar den eftersom den då hade varit "originalet" Men skit samma om det är "original", 2:an är ju Så mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Tja,Wörld of gaycraftJoint operationsFar CrySilkroadGillar strategi/roll/fps spel mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Tja,Wörld of gaycraft Men hallå!+ Det finns väl inget spel som heter så ! DÖHG ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Jag installerade Grim Fandango idag, men så fort introfilmen är över så blir det ett flimmer över skärmen. Vet kära du, eller någon annan, vad detta kan bero på? XP-Patch kan vara problemet. Finns på lucasarts officiella hemsida. Grim Fandango måste vara ett av världens mest underbara spel, likaså Age of empires II - The Conquerors och Transport Tycoon Deluxe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Men hallå!+ Det finns väl inget spel som heter så ! DÖHG ! Klart det gör. Läser på förpackningen nu. *harklar mig* WööööÖÖööörld of GayCraffft Men som alla säger WoG! Populärt spel och alla vet vad man menar. Tjocka dvärgar och gnomes, det inte bli mycket mer gay så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 "The Legend of Zelda: Ocarina of Time", "Grand Theft Auto: San Andreas", "Super Mario Bros." och "Half-Life". Zelda: Ocarina of time, för min del med! Lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Klart det gör. Läser på förpackningen nu. *harklar mig* WööööÖÖööörld of GayCraffft Men som alla säger WoG! Populärt spel och alla vet vad man menar. Tjocka dvärgar och gnomes, det inte bli mycket mer gay så Jo nakna tjocka dvärgar och gnomes som springer och gnider stjärt med varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Jo nakna tjocka dvärgar och gnomes som springer och gnider stjärt med varandra. Verkar vara ett kul spel. *Springer till kiosken så att vinden viner i håret och frågar efter spelet* MEn hallå! Han sa att det inte fanns lol, ni har lurat mig! DÖÖH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts