Ceone Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Battlefield 1942 (pc) och Red Alert (ps one) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 NES: Shadowgate PSX: Medievil PS2: GTA:VC PC: Monkey Island 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Juste ja, Red Alert får man inte glömma. Härligt spel det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hm.. svårt.. de ligger mellan half-life 1 och red alert 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Snes: Alla Super Mario Bros, Batman (Från 1995, minns inte va det hette) N64: JAMES BOND: goldeneye!!! Xbox: Halo PS2: GTA: SA och VC Data: WoW, CS, Doom 3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Elasto Mania, helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vet inte riktigt, typ GTA Vice City, Splinter Cell Chaos Theory eller Super Smash Bros. Melee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Du är för fin du Radiuz! What-a-whaaat? Jag är besatt av spelet :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Grim Fandango. är det bara jag och PCG redaktionen som förstår hur bra det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Grim Fandango. är det bara jag och PCG redaktionen som förstår hur bra det är? Ne det har du fanimej rätt i... Sjukt bra spel. Och kom in på msn din gayfaggotassbitch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Mycket svår fråga men några höjer sig över mängden: Rome: Total War Grim Fandango Monkey Island 3 GTA Mafia Sonic 2 (MD) Streets of Rage (MD) De jag kom på nu. (Ingen speciell ordning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 1. PC 1.1 FPS: Battlefield 1942 eller MOHAA 1.2 Strategi: Locomotion eller Transport tycoon deluxe 1.3 (action)Äventyr: GTA:VC :'( 1.4 Stealthshooter: alla Splinter Cell-liren 1.5 Racing: Need for Speed Porsche 2000 2. PS2 2.1 FPS: Black 2.2 Strategi: finns inte många men säger väl The Sims: Bustin' out 2.3 (action)Äventyr: Merchenaries om det räckt längre men säjer GTA:SA 2.4 Stealthshooter: MGS:SE 2.5 Racing: Juiced 3. Fläskbox (även om jag inte har nån ) 3.1 FPS: tar emot att säga den men Halo 3.2 Strategi: N/A 3.3 (action)Äventyr: Driver: Paralell lines 3.4 Stealthshooter: samma som på PC 3.5 Racing: Midtown madness 3 (knappast en höjdare men absolut det bilspel jag kört mest på XB) 4. PSX 4.1 FPS: Medal of honor (undertitel) 4.2 Strategi: Theme hospital 4.3 (action)Äventyr: Driver 2 4.4 Stealtshooter: Metal gear solid (1) 4.5 Racing: Gran turismo äh, nu är jag trött kanske editerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Naruto Narutimate Hero3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Monkey Island spelen ja, som någon skrev! De är skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 FFX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Mitt favoritspel är absolut No One Lives Forever. Alla coola miljöer, t.ex: rymden, under vattent, aplerna mm. Fast det bästa var musiken, skitskön 60-tals musik. Hoppas det kommer en uppföljare, NOLF2 höll inte samma klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Måste bara fråga om någon har spelat Wild 9 till PS? Jag fick det när jag fyllde 8 och jag älskade det! http://img.gamespot.com/gamespot/images/screenshots/8/199298/wild9_screen001.jpg Edit: Förresten. Vet någon vilket spel på Gamespot som ligger först i rank av ALLA spel? Redigerad 2 maj, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Mario, Zelda, Silent Hill, GTA, Feras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Grim Fandango. är det bara jag och PCG redaktionen som förstår hur bra det är? Det finns fler där ute, bl. a mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det finns fler där ute, bl. a mig. Jag installerade Grim Fandango idag, men så fort introfilmen är över så blir det ett flimmer över skärmen. Vet kära du, eller någon annan, vad detta kan bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts