Mervin Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ditt favorit spel genom tiderna? Mitt är Legacy of Time... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Det var svårt men till PC är det nog Half-life 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 PC: Championschip Manager 2 NES: Nintendo World Cup, Super Mario Bros 3 SNES: Super Mario Kart PS1: Gran Tourismo 1&2 PS2: Gran Tourismo 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Dom gamla Sonic på Sega! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Tomb raider. har alltid spelat dom. jag har alla tomb raider spel och Gta är ochså nåt som jag har spelat genom tiderna Gta, och ,tomb raider mina två nog mest favo spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hmm, detta är svårt för när det gäller PSOne och PS2 så äger Final Fantasy. Så på dem skriver jag både ett FF och vilket spel om man inte räknar FF. PC: Crusader: No Remorse PSOne: Final Fantasy VII (Resident Evil 2) PS2: Final Fantasy X (Grand Theft Auto: San Andreas) XBox: HALO XBox 360: The Elder Scrolls IV: Oblivion Game Cube: Resident Evil 4 DreamCast: Resident Evil Code: Veronica NES: Super Mario Bros. 3 Super Nintendo: Teenage Mutant Hero Turtles IV: Turtles in Time Sega Mastersystem: Wonderboy in Monsterland Sega Megadrive: Sonic the Hedgehog Gameboy: DuckTales Absoluta Favorit av alla dem så ligger Final Fantasy VII väldigt högt, antagligen mycket sentimentalitet samt de faktum att FF spelen tar mycket plats i ens hjärta. Men om jag inte ska räkna med dem så blir mitt ABSOLUTA favorit spel "HALO" för det kan jag verkligen spela hur många gånger jag vill. Crusader: No Remorse är också ett jag kan spela om hur många gånger som hellst och var min absoluta favorit före HALO (Och gav mig mitt namn). Men som sagt: Absoluta Alltime favorite: HALO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Little Big Adventure 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 1. Final Fantasy IX 2. Final Fantasy X Sen gillar jag GTA och Gran Turismo också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Är frestad att skriva Fallout 1, det är fan galet bra alltså... Jag var visst mer än frestad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 World of Warcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag är skitdålig på sånt här! Men jag får väl säga Halo då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 SNES: Prince of Persia/Gekitou Burning Pro Wrestling/Earthbound PoP är kul, om man inte hamnar på nåt ställe när man ska hoppa och inte kommer över, riktigt äckligt jobbigt igentligen. Underhållande. GBPW, väldigt enkelt gjort och utråkande spel igentligen, men det är så förtjusande, precis som sex och samlevnad. Ju mer man kör det, desto svårare får man att sluta. Earthbound är ett av dom härligaste RPG jag nånsin spelat, jag grät och var deppig i två dar efter att jag hade klarat ut det och saknade det. Och utan att fuska också. Det går inte at rangordna dom här tre spelen, dom är skönast av alla. PS2: GTA:SA Orkar inte motivera ett spela dom flesta av oss spelar/spelat. PC: Ejay!! Seriöst: No One Lives Forever NOLF tog mitt hjärta med sig i olyckan med den trasiga disk 2 skivan som hände idag. Jag kom för alltid sakna det. R.I.P NOLF :'( . Jag älskar FPS somm fungerar på min gammla dator. Japp, jag spelar mycket SNES. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 GTA eller Silkroad Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Super Smash Bros Melee, Battlefield 1942. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Half-Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Metal Gear Solid är världens absolut bästa spel, tätt följt av Snake Eater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Warcraft 3, tätt följt av valfritt Metal Gear Solid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hela Metal Gear Solid serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Warcraft 3 Du är för fin du Radiuz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Sonic the hedgehog 2, helt utan tvekan. Gta 1 var härligt det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts