MiRRe Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Förlåt att jag skriver i denna tråden men jag köpte det idag och när jag startar kommer det upp en Skicka felrapport och jag vet inte varför. Jag skriver här för det är lättare att få svar så jag ber er om ni vet varför den kommer upp snälla skriv...tack =) EDIT:Nu kommer inte felrapporten mer men det stängs ner efter att den svarta rutan kommit upp..ngn som vet? Redigerad 1 maj, 2006 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Jag vet inte, men borde inte den här topicen vara i Driv3er-forumet? *EDIT* såg anledningen, fattar Redigerad 3 maj, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Spelet är iaf jävligt buggigt. Men pröva uppdatera till nya drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Spelet är iaf jävligt buggigt. Men pröva uppdatera till nya drivrutiner. Jo jag har gjort det..men nu kommer inte felrapporten men istället så kommer det en svart ruta när det ska startas men stängs ner direkt..vet ni varför det händer eller? Tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts