GTA-Newbie Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Vart ligger den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Öhmm, typ norrut på Escobar Airport. Kommer inte riktigt ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Finns huntern bara där om jag har 100 hp?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Finns huntern bara där om jag har 100 hp?? Eller om du har klarat storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 2 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 k vilka uppdrag e Story?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 k vilka uppdrag e Story?? du måste köpa tex. Malibu club, Sunshine autos, printworks, boatyard, kaufman cabs. Klara uppdrgen hos dom så har du klarat storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 2 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 du måste köpa tex. Malibu club, "Sunshine autos", printworks, "boatyard", kaufman cabs. Klara uppdrgen hos dom så har du klarat storyn. "Sunshine autos" och "boatyard" Sun SHine e det racen också eller? Botyard Checkpoint charlie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 "Sunshine autos" och "boatyard" Sun SHine e det racen också eller? Boatyard checkpoint charlie? nej, Du behöver inte klara racen, men hämta alla bilar på listan.. ja du måste också klara Boatyard checkpoint charlie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 hoppade över "boatyard" eftersom det är sååå jäkla segt.. Köpte "Cherry Poppers" istället och sålde 50 av vad det nu är man säljer.. Funkade lika bra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 hoppade över "boatyard" eftersom det är sååå jäkla segt.. Köpte "Cherry Poppers" istället och sålde 50 av vad det nu är man säljer.. Funkade lika bra det.. ja det är huvudsaken att du klarat 5 av 7 hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 5 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 hoppade över "boatyard" eftersom det är sååå jäkla segt.. Köpte "Cherry Poppers" istället och sålde 50 av vad det nu är man säljer.. Funkade lika bra det.. Vart gjorde du Glass grejen ? på nån bro eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
narjana Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jag har inte behövt klara boatyards uppdrag för att kunna hämta huntern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 du måste köpa tex. Malibu club, Sunshine autos, printworks, boatyard, kaufman cabs. Klara uppdrgen hos dom så har du klarat storyn. Det är inte storyn, storyn är te x när det står V så kan man göra uppdrag på de ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergeant Wade Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Det är inte storyn, storyn är te x när det står V så kan man göra uppdrag på de ställen. Dumbshits! Vet ni inte vad en story e? Det e vad spelet handlar om det ni försöker få ut vad det är det e "UPPDRAGEN" som det kallas fast jag har inte GTA:VC ÄNNU :'( jag har bara pc men pc e bättre än PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maik Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jag har inte behövt klara boatyards uppdrag för att kunna hämta huntern... inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts