n00dles Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Gta vice city är helt klart det roligaste GTA spelet! San Andreas är för stort, tycker jag. Nån som kan San Andreas kartan utantill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Gta vice city är helt klart det roligaste GTA spelet! San Andreas är för stort, tycker jag. Nån som kan San Andreas kartan utantill Nu var det inte vilket som var roligast utan vilket du föll för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag minns inte vad jag klickade när jag röstade här, det var väldigt länge sen. Jag är rätt säker på att det var GTA1, för det var det första spel jag höll på länge med. Nja, inte helt sant men det var det enda riktigt stora. Vice City är det spel jag liksom "fallit pladask" för, det är asbra i varje aspekt. Topicen gäller vilket man föll först för, men om frågan istället var "vilket GTA-spel har du fallit mest för?" skulle det helt klart vara VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 @Boomer: Gta vice city är helt klart det roligaste GTA spelet!...... tillägg:....... det va det jag föll för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Det var Vice City. Minns att jag provade GTA3 hos syrrans kille, men då var jag ung och dum. Visste inte så mkt om datorer då. Sen har intresset växt. Var ju tvungen att köpa GTA3 till pc efter san andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Man hade ju spelat GTA, GTA II och GTA III sedan tidigare men det var först när man spelade Vice City första gången som man var fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cpt Tuttle Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Vote:GTA 1 Fanns inget annat när jag började spela GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Det var GTA1 Jag spela på Playstation 1 .. man tyckte att grafiken ägde och allting. Man såg gubben uppifrån! nu ser det helt wierd ut Men sen var det vc som ägde, sen var det san andreas! Men jag erkänner faktiskt att Vc har bättre väder än san andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts