P1rsson Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Snälla sluta skriva 10 pollar per dag GTA III Vafan svara du i dom för om det är så jobbigt då?! GTA 1, gjorde aldrig några uppdra bara åkte runt å döda osv. Minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Det första jag kom i kontakt med var GTA, men på den tiden gillade jag inte våldsamma spel... Sedan när GTa2 kom spelade jag det mycket och "återupptäckte" GTA som jag i dagsläget spelat mer än alla andra spel i serien. Vote: GTa2, men egentligen GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Spelade ettan hos kompisar när jag var liten (fick inte ha såna våldsamma spel själv ). Tyckte självklart att det var tufft, men fastnade inte riktigt för det. Eftersom var VC det första GTA-spelet i min ägo, så blir det det utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Vet inte.. GTA 3 var de första ja spela så.. de får bli GTA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 GTA 2. Satt och spelade det med min kusin hela dagarna. Remember, respect is everything! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 En polare hade GTA 1, så jag drog och köpte 2:an sen så har det fortsatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Tröck fel, Jag skulle välja GTA 1 men det vart 3 ist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 GTA 1 sen 2:an, men gillade inte de så mycket sen när 3:an kom så började köra de o klara storyn osv. VOTE: GTA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 GTA 2 hos en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Lite kul att alla har spelat det hos en kompis tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Vote: GTA1 Min brorsa hade köpt det på releasen och när jag kom hem från skolan och såg det föll jag för det direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Gta 3, Känslan när man startade det första gången.. Aaaaaaaahaaaaaaaaagrrrrrrrrrraaaaaafffffaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Forelli_bitch Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Det första GTA spelet som jag spelade var III. Men det var inte förrän VC som jag blev helt besatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Gta 1 lätt kommer aldrig glömma när min polare sa att han hade lånat ett skit roligt spel som hette gta men ja ville inte spela det sen när han gick och la sig o sov så satte jag på spelet o testa sen dess har ja vart fast och när gta III kom ojojoj så beroende av ett spel har jag aldrig vart hehe ohh GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Gta 1 Fy fan, det var tider det! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Föll för GTA (1) När jag först körde demon av de sen va jag fast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Föll för GTA (1) När jag först körde demon av de sen va jag fast Hade inte du det till typ... Gameboy? Kommer iallafall ihåg att jag spelade något GTA på Gameboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vote: GTA2 Såg det hos en kompis, och jag bara ville ha det. Sen något halvår senare såg jag det på macken och jag köpte det för 50 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 GTA 2. Spelade det 5 minuter hos en kompis i juletider. Sen kom jag på att GTA 3 kom ut till PS2 (och jag skulle få en PS2 i julklapp eftersom jag hade sparat ihop pengar) och då önskade jag mig det. Fastnade direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Spelade ettan hos kompisar när jag var liten (fick inte ha såna våldsamma spel själv ). Tyckte självklart att det var tufft, men fastnade inte riktigt för det. Eftersom var VC det första GTA-spelet i min ägo, så blir det det utan tvekan. W00T! Det var exakt sådär för mig! Men jag röstade på GTA 1, därför att jag iaf fick ha demo:t av det (Man kunde spela ca 300 sek i Liberty, sen tog det slut). Och det var 1:an som gjorde att jag förtsatte spela GTA sen, när jag fick dvs ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts