Mervin Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vilket GTA spel föll ni först för? Själv så spelade jag GTA I men det var inget seriöst Sen när jag fick Vice City började jag lira seriöst och sen så fick jag ju 100 % på SA så man kan säga att det som fick mig att börja spela var VC. Vilket fick dig och börja spela GTA spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Snälla sluta skriva 10 pollar per dag GTA III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: GTA 1. Min brorsa körde det, jag fick också göra det då och då. Älskade det spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: GTA 1. Min brorsa körde det, jag fick också göra det då och då. Älskade det spelet! Du menar inte köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 GTA 1. Glömmer det aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 GTA 1. Glömmer det aldrig. Precis Gta 1 .jag pröva den på data när den kom ut.så tyckte jag om den. så nu är jag en gta-nörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 GTA Vice City...känslan man fick när man lirade det första gången är oslagbar. Tycket inte om dom första GTA spelen till Play Station, när man såg bilarna uppefrån, polarna älskade det,,jag satt mest med för sällskapet , men faktiskt efter jag började med VC så gav jag dom äldre spelen en ny chans och då var dom inte pjåkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 GTA. Originalet är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Visst är originalet bäst Minnena om hur glad man blev när kompisen dog och det äntigen var min tur försvinner nog aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Först spelade jag GTA 1 men det var inte förens jag spelade GTA 2 som jag fastnade för GTA-spelen. Sen lirade jag GTA 3 lite. Jag hyrde det några gånger. Men när jag köpe VC då började det verkligen på riktigt. Vote: GTA 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Spelade ju gta 1 och 2 lite... men då gick jag bara runt och köttade. Var ju inte så gammal då. Men sen när gta III kom ville jag klara ut storyn vilket jag inte lyckades med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Först så spelade man ju GTA1, annars är man en censurerad apa. Men jag föll inte för det, jag lirade det mest för att jag kunde installera det på datorn (som jag fortfarande använder ). Men sen kom ju GTA2 också, och man kunde HOPPA! Ett stort plus, men miljön var skit och uppdragen var tråkiga. Men gängen och respekten och att man var tvungen att döda hela tiden. Fast typen av uppdragen var ju inte densamma som GTA1 och motrocyklar fanns ju inte.... Fan, varför röstade jag på GTA2 för? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 IPB WARNING [2] Invalid argument supplied for foreach() (Line: 1605 of /sources/action_public/topics.php) IPB WARNING [2] Invalid argument supplied for foreach() (Line: 1614 of /sources/action_public/topics.php) IPB WARNING [2] Invalid argument supplied for foreach() (Line: 1605 of /sources/action_public/topics.php) IPB WARNING [2] Invalid argument supplied for foreach() (Line: 1614 of /sources/action_public/topics.php) IPB WARNING [2] Invalid argument supplied for foreach() (Line: 1605 of /sources/action_public/topics.php) IPB WARNING [2] Invalid argument supplied for foreach() (Line: 1614 of /sources/action_public/topics.php) IPB WARNING [2] Invalid argument supplied for foreach() (Line: 1605 of /sources/action_public/topics.php) IPB WARNING [2] Invalid argument supplied for foreach() (Line: 1614 of /sources/action_public/topics.php) IPB WARNING [2] Invalid argument supplied for foreach() (Line: 1605 of /sources/action_public/topics.php) IPB WARNING [2] Invalid argument supplied for foreach() (Line: 1614 of /sources/action_public/topics.php) IPB WARNING [2] Invalid argument supplied for foreach() (Line: 1605 of /sources/action_public/topics.php) IPB WARNING [2] Invalid argument supplied for foreach() (Line: 1614 of /sources/action_public/topics.php) IPB WARNING [2] Invalid argument supplied for foreach() (Line: 1605 of /sources/action_public/topics.php) IPB WARNING [2] Invalid argument supplied for foreach() (Line: 1614 of /sources/action_public/topics.php) ? Vote: GTA 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Du menar inte köra? Jo det gör jag! Men när jag säger/skriver "att köra ett spel" menar jag "att spela ett spel". Redigerad 6 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Helt klart GTA 1. A girl died in 1933 by a homicidal murderer. He buried her in the ground when she was still alive. The murdered chanted, "Toma sota balcu" as he buried her. Now that you have read the chant, you will meet this little girl. In the middle of the night she will be on your ceiling. She will suffocate you like she was suffocated. If you post this, she will not bother you. Your kindness will be rewarded. i was reading so now i have to post i am not superstitious but you never know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Extremt onödig info... Gta 2 som jag köpte 20010922 12:14 på Vega video data & musik i sala för 149:- efter att ha hört om att gta skulle vara så kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Gta 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 VC.. minns att jag spelade GTA1 eller GTA2 hos en gammal klasskamrat men jag var inte ett dugg intresserad. Minns att jag såg GTA3 i affären när det släppts men cover såg inte så lockande ut då. Sen så har VC en mycket trevligare miljö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Det första jag körde (GTA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Började spela det första "Grand Theft Auto" allra först, såklart. Sedan "GTA 2" och vid betabilderna av ett 3D-"GTA" kunde jag inte somna på nätterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts