Explosiv Anka Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Får man fråga vad fan du gjorde på valborg när du sitter inne på ett forum när du druckit? Ja han kanske hade varit ute och festat och satte sig vid datorn när han komm hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Kanske ska passa på att be okm ursäkt för min tråd igår. Vissa såg den, andra inte. Nån tog iaf bort den. Men jag var full som bara fan, och .. ja .. förlåt? Jaså? Får man fråga vad som stog i den? Hann aldrig se tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jaså? Får man fråga vad som stog i den? Hann aldrig se tror jag... Här tänkte jag just berätta. Men eftersom P-C blivit arg på mig tidigare när jag länkat till trådar han skrivit så söker jag lite fint om tillstånd. Tillstånd beviljat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Här tänkte jag just berätta. Men eftersom P-C blivit arg på mig tidigare när jag länkat till trådar han skrivit så söker jag lite fint om tillstånd. Tillstånd beviljat? Måste veta... måste veta *Hoppar upp och ner* Snälla P-C vi måste ju veta! Annars får du en rabarb i huvudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Ja han kanske hade varit ute och festat och satte sig vid datorn när han komm hem? Måste varit en riktigt lyckad fest isf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Här tänkte jag just berätta. Men eftersom P-C blivit arg på mig tidigare när jag länkat till trådar han skrivit så söker jag lite fint om tillstånd. Tillstånd beviljat? Fitta .. permission DEEEENIED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vote: Nej, firade inte ens valborg i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Nej, har slutat dricka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Måste varit en riktigt lyckad fest isf.. Haha varför måste festen varit misslyckad för att P-C satte sig vid datorn när han kom hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Haha varför måste festen varit misslyckad för att P-C satte sig vid datorn när han kom hem? Är du på en fest och super och har väldigt kul är och klarar att komma hem är knappast gtasajtens forum det första man borde tänka på, men vi är ju olika allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Är du på en fest och super och har väldigt kul är och klarar att komma hem är knappast gtasajtens forum det första man borde tänka på, men vi är ju olika allihopa. Man kanske sätter sig vid datorn och går in på msn och av en ren slump kanske man surfar in på forumt.. Men inte du för du är ju så himla tyff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Man kanske sätter sig vid datorn och går in på msn och av en ren slump kanske man surfar in på forumt.. Men inte du för du är ju så himla tyff. Ja just det, att gå in på msn är ju så himla otyfft. Redigerad 3 maj, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Näj dricker inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Tvetydigt. Oj, det här var fem dagar sedan ja.. Hur menar du med tvetydigt? Förresten.. är det bara för mig som den här tråden ser väldigt...läskig ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts