Sikorka Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Nej, men många andra runt-om-kring-mig. Redigerad 1 maj, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ja, jag var ganska full. Vad annars? Typ, inte full. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nöpp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Typ, inte full. ? W örd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Kan man väl säga att jag var. förfesten slutade med att 7 av 9 kom iväg (dom 2 andra däckade). Studentfesten på Harrys var kanon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Palla bli full NÄR man har bara en ledig dag efter.då är ju den helt förstörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Typ, inte full. ? På valborgsmässoafton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Palla bli full NÄR man har bara en ledig dag efter.då är ju den helt förstörd Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 På valborgsmässoafton? Menar du nu allstå att man "måste vara full" på valborgsmässoafton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Menar du nu allstå att man "måste vara full" på valborgsmässoafton? Nej, men här där jag bor är det ganska självklart. Vad ska man annars göra liksom? Virka strumpor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Nej, men här där jag bor är det ganska självklart. Vad ska man annars göra liksom? Virka strumpor? Haha, precis. Vad ska man annars göra? Du BoR i eN hÅlA dÄr MaN sKa sItTa i eN pArK oCh SuPa. Nja, man kan spela nattfotboll, skitkul. Man kan kolla på fyverkeri utan alkohol, w00t. Man kan vara social, fan vet jag. Själv så låg jag och kollade på tv. Redigerad 1 maj, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Nope. Bara lite nicokickad. Pipa is ze shit. ...och lite andra rökverk... Kalan: Fuckhead =) Säger som skribbelibb (usch, vilket smeknamn. Yeuk). Och det är inget större fel med att virka... Redigerad 1 maj, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Egentligen... tycker du det är gott med sprit eller är det bara för att du ska vara tyff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 En flaska smirnoff ICE och 2 burkar 2,25cider... nope inte full. tjejen jag skulle slagga hos försvann så jag vandrade runt i förvirran till klcokan 03:30 då jag gav upp o gick hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Egentligen... tycker du det är gott med sprit eller är det bara för att du ska vara tyff? Är du dum på riktigt eller låssas du bara? Blandar man Vodka med cider är det GOTT. Det är inte alls tufft att dricka alkohol. Aneldningen till att man dricker är för att det är mycket roligare att umgås med sina kompisar då. Tycker du borde skaffa några sådana, kompisar alltså, och hälla i dig lite alkohol istället för att bara sitta vid datorn och förolämpa folk över internet. Redigerad 1 maj, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Är du dum på riktigt eller låssas du bara? Blandar man Vodka med cider är det GOTT. Det är inte alls tufft att dricka alkohol. Aneldningen till att man dricker är för att det är mycket roligare att umgås med sina kompisar då. Tycker du borde skaffa några sådana, kompisar alltså, och hälla i dig lite alkohol istället för att bara sitta vid datorn och förolämpa folk över internet. Säger du att man inte kan ha kul utan sprit? Säger du att man inte har några kompisar om man inte dricker sprit? Säger du att jag har förolämpat dig? Och nej... jag knarkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Säger du att man inte kan ha kul utan sprit? Säger du att man inte har några kompisar om man inte dricker sprit? Säger du att jag har förolämpat dig? Och nej... jag knarkar inte Jag sa att det är MYCKET ROLIGARE, inte att det är roligt då men inte annars. Och jag säger inte att man inte har kompisar om man inte dricker alkohol, bara att man får många fler om man går på fester och så, jag lovar. Jag har heller inte påstått att du knarkar? På festen igår tog jag med mig en tjejkompis i min ålder som aldrig festat eller varit full förut. Idag sa hon att hon aldrig haft så kul som igår och att hon inte ångrar någonting. Hon fick en massa nya vänner och så vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Vote nej. Räckte med i fredags... Dricker men inte så mycket så man blir full. Har för många polare som blivit nersparkade eller rånade då dom varit för fulla. Redigerad 1 maj, 2006 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote nej. Räckte med i fredags... Dricker men inte så mycket så man blir full. Har för många polare som blivit nersparkade eller rånade då dom varit för fulla. @Kalan: Konstigt att inte alla nykterister då inte tagit livet av sig om allt blir så tråkigt utan alkohol. ÄR NI DUMMA I HUVUDE ELLER? DET ÄR INTE TRÅKIGT UTAN ALKOHOL, BARA ROLIGARE MED ALKOHOL! NÅGON ANNAN SOM INTE FATTAR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts