rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Det har ju snackats mycket om att bli full på valborg etc... så var ni fulla då? Själv var jag hemma och även om jag var med kompisar som hade sprit skulle jag inte dricka. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Drack lide sprit men nej, inte full Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nej faktist inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ja fett packad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ja lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Joo blev liite påverkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: ja var full var så berusad att jag ville sova. mitt bland allt folk ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nej, jag dricker inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Aa, full som fan! Ganska så bakis nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ja, jag var ganska full. Vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag var riktigt full drack typ 3 fjärde delar av en vodka och lite öl jag e faktiskt lite bakis nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nej, jag drack inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Drack en hel del, men blev bara trött Så går de när man får för lite sömn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hade inte mycket... vote: Drack lite men blev inte full... nähäpp, det gick inte...null då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Den enda alkoholen jag drack var till middagen med familjen+släkt. Senare på kvällen med polarna berusade vi oss med lite annat dock. Vote: ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nej, det blev inget festande, bara film (Grandma's Boy (konstig film)). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts