Scorpion Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vilket ska jag köpa Antigen Battlefield 2 och Battlefield 2: Special Forces eller The Elder Scrolls Iv: Oblivion Min dator ser ut så här: Cpu: AMD Sempron 3100+ Minne: 512mb DDR Hårddisk: 160GB SATA Grafik: Gigabyte ATI 9600PRO 128MB AGP DVI Jag vet inte om Elder.... fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag vet inte om Oblivion funkar men om valet: Spelen har ju nästan ingen likhet, så jag tycker att du ska ta det du gillar mest, FPS eller det andra, om du gillar långa spel så tror jag kanske att oblivion är bättre!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Oblivion!! BF2: SF är totalt värdelöst jävla skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Oblivion. Bara din Processor är över 2GHz så funkar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Lite konstig jämförelse. FPS och RPG spel är inte direkt lika varandra. Köp Oblivion tycker jag, men det är ju helt upp till dig vilken genre du gillar mest... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Gillar man RPS spel så ska du köpa oblivion för BF2:SF är det sämsta BF spelet av dom alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Har inte spelat ngt av dom men jag tror nog Oblivion e roligast..ska själv få det snart =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Oblivion.... special forces är inte värt. Men det är helt olika spel. Action och Rollspel. Singelplayer och Multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 3 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Oblivion.... special forces är inte värt. Men det är helt olika spel. Action och Rollspel. Singelplayer och Multiplayer. I Oblivion går man väl runt med en gubbe och dödar monster typ? Varför är Special Forces så dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Oblivion är mer än bara att döda monster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 I Oblivion går man väl runt med en gubbe och dödar monster typ? Varför är Special Forces så dåligt? Nej oblivion är långt ifrån att gå runt o döda monster... ett klass spel är det enligt mig. Mycket onödigt.... buggar, nattbanor (borring) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Lånar lite.. Har länge funderat på att köpa Oblivion, men då bara om det går å maxa grafiken eller ha någolunda hög. Intel Pentium 4 Processor 3.0 GHz 2 GB RAM NVIDIA GeForce 7300 LE 250 GB hdd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Höga inställningar kommer funka, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Lånar lite.. Har länge funderat på att köpa Oblivion, men då bara om det går å maxa grafiken eller ha någolunda hög. Intel Pentium 4 Processor 3.0 GHz 2 GB RAM NVIDIA GeForce 7300 LE 250 GB hdd. En 3 GHz-processor och 2 GB RAM är väldigt bra! Det kommer inte att hacka till någonting när du vänder dig om hastigt eller något sånt, och stora landskap kan rendreras snabbt. Men grafikkortet är sådär, tror du kommer kunna lira på medium. Jacker: stfu plx im teh master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts