Mervin Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vilken är eran favorit typ av mod - t.ex, textur, modell, script, mapping - you name it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: Textur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag gillar mest mapping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Textur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Gillar inte textur... Bara för att vilken noob som helöst kan göra det... Då får det vara en riktigt bra gjord textur... VOTE: Mapping mod... Därför att de e det som e en riktig modd enligt mig... Gillar egentligen map/script moddar bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Glömde skriva vad jag själv tyckte jag föredrar en blanding av script och map. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Finns typ inte "fordon"? Eller är jag helt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Finns typ inte "fordon"? Eller är jag helt fel? Samma... jag har bara moddat fordon hittils... vill inte förstöra känslan allt för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag har ingen favorit typ av modding. Bara det är vanlig hederlig Total Conversion modding, så är jag helt nöjd. KNull vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag har ingen favorit typ av modding. Bara det är vanlig hederlig Total Conversion modding, så är jag helt nöjd. KNull vote Wbokstavenörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Mapping och .scm mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Total Conversion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vote: Mapping Jag gillar alla sorts stora moddar som Te.x nya öar eller stora och rolig fordon. En sak jag älskar är typ som Te.x göra Tropicen till ett hangar fartyg eller gör en last bil till en dragspels buss... Är inte modding underbar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vote: Mapping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Hm det måste vara att konvertera bilar från MW till Sa allså konvertering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Null Vote.. Gillar mest Flygplans-moddar eller Total Convertions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ran Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 6 av 6 möjliga särskrivningar... Total Conversion, utan tvekan. Roligast med mest nya saker ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts