mr_tobbe Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 MacBook Pro och Power Mac G5 + någon tråkig windowsdator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Datorbutiken.com har plockat ihop min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: annat - säg gärna vilken. Byggt själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Acer Aspire 5024. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Fujitsu Siemens Saleo X Sen har jag en bärbar kom inte ihåg namnet men det är en såndär Ferrari dator, men sitter mest vid X:en så votade Fujitsu Simens.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 En äldre Fujitsu Siemens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag har en acer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hemmabygge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Snickrat ihop den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 En Comaq där bara processorn är kvar som orginal! Sen en Fujutsi Siemens där jag bytt ut Grafikkortet, som är extremt mycket bättre än dom andra delarna i datorn. vote: Compaq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Och var är det bästa märket!?!?!?!? AMD FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hemmabygge: 2048mb ram 250gb hårddisk Radeon xt950 p4 3,4 ghz mm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 En Fujitsu Siemens dator som inte har några orginaldelar i sig förutom DVD läsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Fujitsu Siemens. funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Byggt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Byggt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Haha som om märket på datorn spelar någon roll, lägg ner alla onödiga polls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 En eMac + nån dell dator. Varför har alla förutfattade meningar om mac? Om man bortser från spe så är det överlägset windows. (Jag kan konstatera det eftersom jag jobber 50/50 med windows och mac) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 HP. Den är bra, men jag vill helst inte ha märkesdator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 HP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts