DimpZ Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nån som spelar FlatOut? Jag håller just på att ladda ner FOV3 modden till FO som tydligen ändrar massa i spelet, nån som testat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 . egn kompis till mgi har den moden. han spelaar på xbox. Jävligt kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Har spelat modden en stund nu och det var riktigt roligt med nya banor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Har spelat modden en stund nu och det var riktigt roligt med nya banor! Vart kan man ladda ner den ? Btw spelar flatout. (om ingen visste ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 FlatOut Joint men du måste registrera dig för att tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 FlatOut Joint men du måste registrera dig för att tanka Inga problemZz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Rejsar du mest då du spelar eller kör du bonusbanor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Rejsar du mest då du spelar eller kör du bonusbanor? Vem jag ? Lite blandat, tycker allt är otroligt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Okej, det verkar som att det är du och jag som spelar FO, så detta blir vår egen tråd Jag brukar mest spela bonusbanor, DD är skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Har spelat skitmkt sen jag fick nya datorn i höstas. Älskar spelet Modden har jag inte ens hört talas om, får ta o tanka sen när jag får tillbaka grafikkortet. Hoppas flatout 2 blir minst lika skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hoppas att FO2 inte blir för krävande för mitt lilla Radeon 9600AIW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Det som jag tycker är lite dåligt i spelet är att bilen börjar brinna så där. Tycker det är ganska fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag vill ha det ! Kan ju bara köra demon än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Varför kan du bara köra demot än? @ VaXXoR: Jo det är ju lite småfult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Spelet är ascoolt!!! det är kul när föraren flyger ut genom fönstret!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Det är rätt så störande ibland, men en stor del av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Varför kan du bara köra demot än? @ VaXXoR: Jo det är ju lite småfult Har inte köpt hela än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag brukade lira som fan förut... FO2 ligger högst upp på min måste köpa/tanka lista så mina förväntningar är minst sagt höga . Kommer fortfarande ihåg alla gamla lanminnen från det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Fy fan ja, FO är skitkul på lan. Kommer ihåg när jag crashade Hemulen genom att rulla fram ur skogen i en farlig kurva. Let's just say he didn't have time to dodge me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts