Kebab Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Njae inte värst, men det är nog inte alla som känner igen mig på nåt sätt då dom hör mitt nick :/ Jag förknippar ditt namn med Monsters Inc. och pepparkakshus. Är jag onomral? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 RavenE Nej men, jag skrev det lite på skämt, men jag känner mig inte direkt utanför. Alla vet ju självklart inte vem jag är, men det gör ju inte att jag känner mig utanför. Klart jag vet vem lilla du är Vart överlycklig när jag fick se att du var kåtstämplad här.. Ett ställe jag klarar mig ifrån det alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Vote: Lite grann (tror jag i alla fall, det var så länge sedan jag röstade så jag minns ej! ) Man får väl skylla sig själv när man är borta mer än ett år och sedan kommer smygande tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Vote: Lite grann (tror jag i alla fall, det var så länge sedan jag röstade så jag minns ej! ) Man får väl skylla sig själv när man är borta mer än ett år och sedan kommer smygande tillbaka... Du kommer alltid vara samma gamla skräphög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Klart jag vet vem lilla du är Vart överlycklig när jag fick se att du var kåtstämplad här.. Ett ställe jag klarar mig ifrån det alltså Haha Men det är kul att ha något som man är "känd" för här på forumet Redigerad 3 oktober, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Du kommer alltid vara samma gamla skräphög. Det är skönt att en gammal hederlig GTAsajtare fortfarande vet vad man går för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag förknippar ditt namn med Monsters Inc. och pepparkakshus. Är jag onomral? Nej då, inte alls... det var ju kul att nåt förknippar mig med nåt. Men det var ju ganska längesedan jag hade monsteravataren... och pepparkakshusen, ja dom behöver vi inte prata om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 På senare tid har jag inte alls varit lika aktiv som jag var för 3år sedan, därför har de flesta nyare medlemarna ingen aning om vem jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 På senare tid har jag inte alls varit lika aktiv som jag var för 3år sedan, därför har de flesta nyare medlemarna ingen aning om vem jag är Jag vet vem du är, eller jag kommer ihåg din avatar. Du hade en HSikon som avatar om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 På senare tid har jag inte alls varit lika aktiv som jag var för 3år sedan, därför har de flesta nyare medlemarna ingen aning om vem jag är Jag kommer definitivt ihåg dig, men jag är ju inte ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Känner mig inte utanför, eller är jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Vote : Ja, mycke. Känner mig väldigt utrfryst på den här hemsidan. Det är fruktansvärt jobbigt, jag kan inte sova på nätterna och inte äta normalt. Jag vill så gärna vara känd och populär. Snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Vote : Ja, mycke. Känner mig väldigt utrfryst på den här hemsidan. Det är fruktansvärt jobbigt, jag kan inte sova på nätterna och inte äta normalt. Jag vill så gärna vara känd och populär. Snälla? Jo, men jag tycker du ska komma tillbaka nästa vecka så får jag se om det har bättrat sig. Men ta två alvedon och gå och lägg dig så ringer du mig imorgon och säger om det blivigt bättre eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jo, men jag tycker du ska komma tillbaka nästa vecka så får jag se om det har bättrat sig. Men ta två alvedon och gå och lägg dig så ringer du mig imorgon och säger om det blivigt bättre eller inte. Sånt kan man bli fruktansvärt irriterad på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 På senare tid har jag inte alls varit lika aktiv som jag var för 3år sedan, därför har de flesta nyare medlemarna ingen aning om vem jag är Jag kommer ihåg dig. Du hade en "MEDLEM"-avatar som liknar "Mod" "Admin" och "Root". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Men seriöst, oftaaaaaaaaaaaa man bryr sig hur "känd" man är på ett jävla forum. Spring ut på stan och naken så blir du känd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Men seriöst, oftaaaaaaaaaaaa man bryr sig hur "känd" man är på ett jävla forum. Spring ut på stan och naken så blir du känd. Ta tråden med glimten i ögat istället ^^ Det är nog inte många som går runt och pratar med sina bekanta om att man är känd på GTAsajtens forum, men man kan ju skriva om det när man väl är här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts