dibel Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Så jag är inte riktig då eller??? När är man riktig och när är man utanför?? Filosofin sätter sina spår! Du är inte riktig Haha nej men klart alla är riktiga och alla är fake. Alla är svarta alla är vita. Alla uppe alla är nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Så jag är inte riktig då eller??? När är man riktig och när är man utanför?? Filosofin sätter sina spår! Riktig = aktiv. Aktiv = Bra posts. Det är vad som är skillnaden. Många tror att man blir en aktiv medlem bara man har vart där länge eller har många posts. Men det är dom bra posten som gör dig till en aktiv medlem. Du har vart här sen 2002, men har 600 posts. Det ser inte jag som aktiv medlem? Sen finns det medlemmar från 2006 med 1000+ inlägg. Det ser jag inte heller som aktiva medlemmar. Det ser jag som spammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Riktig = aktiv. Aktiv = Bra posts. Det är vad som är skillnaden. Många tror att man blir en aktiv medlem bara man har vart där länge eller har många posts. Men det är dom bra posten som gör dig till en aktiv medlem. Du har vart här sen 2002, men har 600 posts. Det ser inte jag som aktiv medlem? Sen finns det medlemmar från 2006 med 1000+ inlägg. Det ser jag inte heller som aktiva medlemmar. Det ser jag som spammare. Jag gjorde ju iofs ett uppehåll på tre år också .. Och jag förstår absolut vad du menar.. OM du kollar på de flesta av mina inlägg (inte alla :S) så är de vettiga.. Därför ser jag mig som en föredetta väldigt aktiv medlem som numera gör ett besök då och då för att kolla läget O hur många minns inte mitt syndrom att skriva med orange text och göra oändligt många -smileys??? (som är så kallade "riktiga" medlemmar) eller mitt tjat om att jag känner Funnylin som jag körde med i början för att bli det minsta accepterad? (va tvungen o klämma in den där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Vote: Nej Om det är sant vet jag inte, det får ni övriga avgöra. Ni känner väl till mig här? "han med röd text och som trollar med sina kort" som någon sa. Jag har lite officiellt bytt nickname, men jag vet inte om jag ska byta här på sajten? GTaJäGaReN är lite 'classic' Du har snott den röd-text iden från mig. Ända sen jag började på gtasajten har jag haft röd text. Och jag är stolt! Tror jag är känd för: Den glad irriterande jävlen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 (redigerad) Du har snott den röd-text iden från mig. Ända sen jag började på gtasajten har jag haft röd text. GTAjägaren är medlem nummer 300-nånting. Alltså var han först. Och nej, du har inte skrivit med röd text sen du blev medlem. Alers 20 första poster Hmpf. Redigerad 25 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) GTAjägaren är medlem nummer 300-nånting. Alltså var han först. Och nej, du har inte skrivit med röd text sen du blev medlem. Alers 20 första poster Hmpf. 1. Det med att vara först var ett skämt 2.Jo, Jag har skrivit med röd text sen jag började på Gta Sajten... "The error returned was: Sorry, but we did not find any matches to display. Try again and broaden your search criteria. If you were searching for new posts since your last visit, it's possible that there are none to show" Redigerad 1 oktober, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 1. Det med att vara först var ett skämt 2.Jo, Jag har skrivit med röd text sen jag började på Gta Sajten... "The error returned was: Sorry, but we did not find any matches to display. Try again and broaden your search criteria. If you were searching for new posts since your last visit, it's possible that there are none to show" Nej, det har du inte. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=13778&hl= http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=13648&hl= http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=13485&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Vote: Nej. Men å andra sidan vet jag ju inte vad folk egentligen tycker. Jag överanalyserar småsaker, som till exempel om nån skriver Henke istället för Henkibojj, som är mitt nick. (Jämför med GTAJäGaReN och Jägarn.) På så sätt tycker jag att jag är en i gänget, vilket kanske är konstigt. Fast det är ju trots allt inget som sagt något som gör att jag inte är en i gänget. Knasigt? Egentligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Nej, det har du inte. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=13778&hl= http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=13648&hl= http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=13485&hl= Bwahaha, nu har du gjort bort dig ALER Redigerad 1 oktober, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Bwahaha, nu har du gjort bort dig ALER Najs att ändra idag så att texten blev röd HAHAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Bwahaha, nu har du gjort bort dig ALER Najs att ändra idag så att texten blev röd HAHAHAH Jo, Jag har skrivit med röd. Men dom och andra var inte röda?!?!? WTF!!! Aja, dom försökte jag bara lite på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Vote: Nej Alla vet vem jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Vote: Nej Alla vet vem jag är. Vem e doo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Snälla, skriva med andra färger är fult, meningslöst, töntigt och utvecklingsstört. Vill ni bråka om vem som är mest efterbliven så gör det via pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Snälla, skriva med andra färger är fult, meningslöst, töntigt och utvecklingsstört. Vill ni bråka om vem som är mest efterbliven så gör det via pm. Wiie, jag tog mig ur träsket. Och har aldrig varit lyckligare! ..Öhm.. och inte känner jag mig speciellt utanför heller. Redigerad 1 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Wiie, jag tog mig ur träsket. Och har aldrig varit lyckligare! ..Öhm.. och inte känner jag mig speciellt utanför heller. *Öppnar fönstret och puttar ut dig* hi. hi. hi. hi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Najs att ändra idag så att texten blev röd HAHAHAH Haha! Dagens lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Vote: Lite grann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Vem e doo? RavenE Nej men, jag skrev det lite på skämt, men jag känner mig inte direkt utanför. Alla vet ju självklart inte vem jag är, men det gör ju inte att jag känner mig utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Njae inte värst, men det är nog inte alla som känner igen mig på nåt sätt då dom hör mitt nick :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts