LunCh Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Vote: Ja, mycket Har alltid vart det, kommer nog troligen alltid vara det. Redigerad 20 augusti, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Alla känner väl dig . Nej men skämt åsido. Tror fler och fler börjar känna igen mig nu eftersom jag skriver mkt varje dag. Elr vad säger ni. Måste fixa en signatur bara . VOTE: Nej De flesta känner nog igen dig för dina rubbade åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jag står för mina åsikter. Och ja jag kanske skriver mkt skit. Men de ska ju inte du säga något om kebab ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jag står för mina åsikter. Och ja jag kanske skriver mkt skit. Men de ska ju inte du säga något om kebab ? Är du säker? Kebab är en av dom användarna som inte bombar forumet med spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Är du säker? Kebab är en av dom användarna som inte bombar forumet med spam Så det gör jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Det sa jag aldrig. Men du menade att Kebab spammar vilket jag tycker är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Ok. Kanske inte. Men jag tkr han snackar mycket skit. Man behöver väl inte spamma för det eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Eftersom spampost är skit, Så...Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Äsch, grabbar inte ska ni väl bråka över mig Ska jag vara ärlig så minns jag inte varför jag tyckte Slixxe snackade skit, det var väl något inlägg jag hade stört mig på. ont: Och förresten så känner jag mig inte speciellt utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Äsch, grabbar inte ska ni väl bråka över mig Ska jag vara ärlig så minns jag inte varför jag tyckte Slixxe snackade skit, det var väl något inlägg jag hade stört mig på. ont: Och förresten så känner jag mig inte speciellt utanför. Jo jag har säkert skrivit något som är skit Jaja nu slutar vi den här disskusionen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Nej, inte vad jag vet. Eller vad tycker ni? Känner jag mig utanför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Vote: Ja mycket! Vet inte varför.. Bara är så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Vote: Ja mycket! Vet inte varför.. Bara är så Meee! Du är ju så gullig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Lite, men inte så mycket. Är inte lika aktiv som vissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Nej. Alla, förutom de lite nyare medlemmarna, känner väl igen mig för mitt fula namn? Och min heliga smilie: som Kaller gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Vote: Nej Det tycker jag inte. Bör väl vara någon här som känner igen mig nu iaf. Eller...? Redigerad 27 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Jag känner mig inte utanför, men inte heller folk som söker kontakt med mig... Så mjaa. Lite granna utanfr kanske jag är, men känner mig inte utanför heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Nej. Alla, förutom de lite nyare medlemmarna, känner väl igen mig för mitt fula namn? Och min heliga smilie: som Kaller gjort. Jag kände inte igen dig alls.. Kom på att det är konstigt att jag behöver känna mig utanför här när jag har varit här så pass länge.. Måste fråga Johan va fan jag gjort han vet ju allt om det här stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Nej. Alla, förutom de lite nyare medlemmarna, känner väl igen mig för mitt fula namn? Och min heliga smilie: som Kaller gjort. Alla de riktiga bör känna igen dig Riktig=MGS luver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Alla de riktiga bör känna igen dig Riktig=MGS luver Så jag är inte riktig då eller??? När är man riktig och när är man utanför?? Filosofin sätter sina spår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts