Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Vote: Översta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Vote: Översta. Och att du tror inte att det har en anledning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Nej, jag vart det redan vid dag ett bara för att jag ville dela med mig av lite kunskap. Ni gjorde detta! Ni gjorde mig såhär och det finns inget att göra åt det!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Nej, jag vart det redan vid dag ett bara för att jag ville dela med mig av lite kunskap. Ni gjorde detta! Ni gjorde mig såhär och det finns inget att göra åt det!!!!! En längre ban än sist kanske skulle funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Nej, jag vart det redan vid dag ett bara för att jag ville dela med mig av lite kunskap. Ni gjorde detta! Ni gjorde mig såhär och det finns inget att göra åt det!!!!! Kanske för att du sitter och tjatar om det hela tiden? ingen bad dig börja tjata om att du blev bannad en gång i tiden. Inget att göra åt det? om du nu tycker att alla här e så elaka mot dig ser jag inte varför du stannar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 För att hämnas ofc. Gta är ute, men gtasajten är inte det alltså ska jag få er sida att läggas ner såsom jag gjorde med swewrestling och sw.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) För att hämnas ofc. Gta är ute, men gtasajten är inte det alltså ska jag få er sida att läggas ner såsom jag gjorde med swewrestling och sw.se Gta är inte Ute, och inte gtasajten heller. Så om du tar ditt packade arsle och försviner med dina klagomål så är jag(och säkert många fler) glada. Och för att hämnas? lol Neej mamma dom var dumma mot mig, nu ska jak hämnas!- ungefär. Skulle du få gtasajten att lägga ner? förstaapril är inte än. Redigerad 14 juli, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Vote: Ja. Särskilt efter det i Foto Tävlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Vote: Lite grann Men det beror nog mest på att jag varit ganska frånvarande från forumet ett tag och att jag inte skriver så mycket meddelanden per dag utan kanske 1-2 så är det nog... Men det är ingenting jag lider över däremot så tröttnar jag fort när folk skriver om "den gamla goda tiden"... Why is it that our memory is good enough to retain the least triviality that happens to us, and yet not good enough to recollect how often we have told it to the same person? - Francois de La Rochefoucauld Redigerad 15 juli, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Vote: Nej. Känner mig öppen, glad och synlig här. Är det många som känner mig? Jo, jag gillar dig Nighthawk, mycket (fjäsket är till för att bli Månadens ). Nej, jag känner mig inte speciellt utanför. Kan dock tycka det är trist att det finns folk som bara skriver för att äga folk och visa att det är fel med personliga åsikter, vilket kan få en och känna sig en aning utanför alt. speciell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Näe, alla vet vem jag är. Iallafall nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Ja :'( Ingen gillar mig bara för jag lyssnar på emo/screamo musik och tycker eMo´s är coola Era sviiin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Nej, jag är tjeNdiZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Nej. Alla som varit här ett tag vet vem jag är. Alla 06'or struntar jag i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Ja, ingen pratar mig eller privvar mig! jag känner mig så utanför. De är fan synd om mig för att folk på ett inetforum inte vill prata med mig!11 serri... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Ja, ingen pratar mig eller privvar mig! jag känner mig så utanför. De är fan synd om mig för att folk på ett inetforum inte vill prata med mig!11 serri... Jag privvar dig l0L! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Vote: Nej. Känner mig öppen, glad och synlig här. Är det många som känner mig? Alla känner väl dig . Nej men skämt åsido. Tror fler och fler börjar känna igen mig nu eftersom jag skriver mkt varje dag. Elr vad säger ni. Måste fixa en signatur bara . VOTE: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Du skriver väldigt mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Uhmmm... Jag vet faktiskt inte... Att bli "känd" på internet ligger dock inte speciellt högt på min to-do-list. Så ja... Hej och hå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Alla känner väl dig . Nej men skämt åsido. Tror fler och fler börjar känna igen mig nu eftersom jag skriver mkt skit varje dag. Elr vad säger ni. Måste fixa en signatur bara . VOTE: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts