rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ingen tycker om mig, ingen vill ha mig, för att jag äter mask! Hoppas du var ironisk... för ehm... jag gillar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Detta har inget att tillföra topicen, men måste bara säga att det är dom absolut dummaste Poll alternativen jag sett på länge faktist. Frågan lyder, Känner du din LITE utanför? Och svaren som finns är alltså; Ja, mycke Ja Lite grann Nej Ja och Nej är dom endra svaren som funkar.. Ja, jag känner mig mycke LITE utanför. Ja, jag känner mig Lite grann LITE utanför. GG! Ska man rösta på Nej om man känner sig mycket utanför då? Eftersom "Ja, mycke" alternativet är "ja, jag känner mig mycket lite utanför".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hoppas du var ironisk... för ehm... jag gillar dig Det är en låt som går så. Dumdidum. Fin analys, Stellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Hoppas du var ironisk... för ehm... jag gillar dig Äter inte du mask!? Gud... Mask är ju smaskens! Som sagt... Det är en låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Glöm för Guds skull inte att det är en låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Det är en låt, lägg det på minnet. --- Jag är grymt mobbad och särbehandlad här. Speciellt av dom som hänger på Allmänt GTA-snack forumet. Dom är taskiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Vote : Nej Känner mig inte utanför direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Fan, tråden hade potential att bli en "jag väntade tills soldaten gick och köpte munkar-tråd". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Fan, tråden hade potential att bli en "jag väntade tills soldaten gick och köpte munkar-tråd". Vilket på svenska menas med att? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Vilket på svenska menas med att? Var inte du medlem då? ajja http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=10319&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Hahaha ! Den där ja ! Jag kommer ihåg den från låångt innan jag blev medlem ! Ni vet. Jag var ju här och spökade omkring i ungefär 2 år innan jag blev medlem . Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jagl r långt utanfö.r. kuilkulkul!!! Inget mer spam, ingetskoj,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Varför bryr man sig? Det är jävligt stor skillnad på att vara utanför på ett forum än i verkligeheten. Vad ska man bli mobbad för här? "Fan vilken fuö signatur, prata inte med den tönten", eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Huh ? Vadå ? Finns det ett liv utanför gtasajten ? Hehe ! Nej men det är väl kul om folk tycker om en eller hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jokergirl Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vote:Ja mycke,Ingen känner till mig..Hurra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Du finns ju inte äns, mer än på pappret. Så det är klart du är utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Jag är är väl inte precis med där allt händer och så orka känna sig utanför på ett forum med ett gäng arga Gta-nördar(som min poalre beskrev er). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Vote: Lite grann Jag försöker vara hjälpsam å trevlig så jag hoppas ni inte har något emot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Alla på GTASajten är utanför mitt sociala liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Vote: Nej det gör jag inte, alla är så snälla och söta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts