Jacker Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Jag var med på den riktigt gamla "gamla goda tiden" men fortfarande bryr sig ingen om mig. Dig kommer jag ihåg. Du tyckte att min flash-avatar var snygg. Nåja, vote: nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Utanför eller innanför - Me don't care. Eller, jo, det gör jag visst. Jag syns nog. Jag hörs nog. Jag lever nog. Men utöver det...?... Jag klarar mig. Åfftåpik: "Motherfucker" är ett kuligt ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Nää. Tror jag är ganska innanför, faktiskt. Minns dock för något halvår sen när jag hade värsta krisen, eftersom ingen visste vem jag var. Men då kom den gode Siana och muntrade upp mig. Och inte kort efter det började Tweak gilla mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Ja. Troligen för att jag inte är så aktiv längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Nää. Tror jag är ganska innanför, faktiskt. Minns dock för något halvår sen när jag hade värsta krisen, eftersom ingen visste vem jag var. Men då kom den gode Siana och muntrade upp mig. Och inte kort efter det började Tweak gilla mig Haha, så jag fick med dig i gtasajten-gemenskapen då eller? Tack förresten Jag känner mig inte utanför.. Lite hatad av vissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Vet inte om jag är utanför eller inte... hatad av vissa och mindre hatad av andra. Antagligen eftersom att dom disskusioner jag väl deltar i går jag in väldigt agressivt... typ. Har inte så mycket kontakt med någon på forumet... kanske lite med Xstreem och Sikorka då men vi bara fular oss på msn i bland... Redigerad 3 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Vet inte om jag är utanför eller inte... hatad av vissa och mindre hatad av andra. Antagligen eftersom att dom disskusioner jag väl deltar i går jag in väldigt agressivt... typ. Har inte så mycket kontakt med någon på forumet... kanske lite med Xstreem och Sikorka då men vi bara fular oss på msn i bland... Nej Du har ändrat dig eller? På tal om kontakt på msn är den enda jag snackar med där Kebab, lite då och då. Att inte ha halva gtasajten i sin kontaktlista innebär inte att vara/känna sig utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Du har ändrat dig eller? På tal om kontakt på msn är den enda jag snackar med där Kebab, lite då och då. Att inte ha halva gtasajten i sin kontaktlista innebär inte att vara/känna sig utanför. Mjo... men då tänkte jag inte efter riktigt. Fattar inte ordet "utanför" riktigt. Fast folk brukar ta mina posts på allvar iallafall. Men det verkar som rätt många inte gillar mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Mjo... men då tänkte jag inte efter riktigt. Fattar inte ordet "utanför" riktigt. Fast folk brukar ta mina posts på allvar iallafall. Men det verkar som rätt många inte gillar mig... Jag tror inte så jättemånga tar dina reaggae-posts allvarligt... I mina ögon känns du inte äkta på något sätt, som att du gör dig till, och det stör mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Jag tror inte så jättemånga tar dina reaggae-posts allvarligt... I mina ögon känns du inte äkta på något sätt, som att du gör dig till, och det stör mig. Ehm... det är nog här på forumet jag är mest mig själv. Förstår inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Hrm, jag känner mig väldigt hatad av många och väldigt älskad av många. Det känns bekvämt att sväva emellan. Och att hata de som hatar mig och att älska de som älskar mig är också fint. Så blir det hela ömsesidigt. Sen finns det folk jag tycker om men som jag inte känner särskilt mycket "delaktighet" med. Detta gäller väl de flesta seriösa medlemmar som jag inte hatar (eller älskar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Hrm, jag känner mig väldigt hatad av många och väldigt älskad av många. Det känns bekvämt att sväva emellan. Och att hata de som hatar mig och att älska de som älskar mig är också fint. Så blir det hela ömsesidigt. Sen finns det folk jag tycker om men som jag inte känner särskilt mycket "delaktighet" med. Detta gäller väl de flesta seriösa medlemmar som jag inte hatar (eller älskar). Får jag hålla med dig? Kunde inte ha sagt det bättre själv. Delar med mig utav min lycka till dig i och med att jag slapp att skriva ett långkort inlägg själv. Kunde istället sitta och photoshoppa samt massa annat skoj. Ta gärna en närmare titt på min signatur och avatar, du kanske kan skåda ett "easter egg" där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Får jag hålla med dig? Kunde inte ha sagt det bättre själv. Delar med mig utav min lycka till dig i och med att jag slapp att skriva ett långkort inlägg själv. Kunde istället sitta och photoshoppa samt massa annat skoj. Ta gärna en närmare titt på min signatur och avatar, du kanske kan skåda ett "easter egg" där Man kan inte se din signatur i IE iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Man kan inte se din signatur i IE iallafall. Jo? Jag känner mig lite utanför. Men det kan väl bero på att jag inte har varit medlem så länge . Eller ? Säg gärna vad ni tycker och tänker om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jo? Jag känner mig lite utanför. Men det kan väl bero på att jag inte har varit medlem så länge . Eller ? Säg gärna vad ni tycker och tänker om mig. Känner inte till dig så jättebra faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jo? Jag känner mig lite utanför. Men det kan väl bero på att jag inte har varit medlem så länge . Eller ? Säg gärna vad ni tycker och tänker om mig. Man kunde inte se den vid den tiden jag postade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ingen tycker om mig, ingen vill ha mig, för att jag äter mask! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Kände mig rätt så utanför innan.. Men nu känns de bättre iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts