Stoffe Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Du hade väl en AK-47 i signaturen för väldigt länge sen? Ingen aning, har haft en hel del signaturer under min tid här. Mycket möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Ingen aning, har haft en hel del signaturer under min tid här. Mycket möjligt Tror den låg i gräs också, var nog runt 02/03. EDIT: Du är ganska välkänd tycker jag, du var iaf. Redigerad 1 maj, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Tror den låg i gräs också, var nog runt 02/03. EDIT: Du är ganska välkänd tycker jag, du var iaf. Vad roligt minns inte dig från den tiden, men sen har du ju bara postat ett enda inlägg innan 2006. Redigerad 1 maj, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Eh..nä, känner mig inte utanför. Varför skulle jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vad roligt minns inte dig från den tiden, men sen har du ju bara postat ett enda inlägg innan 2006. Tror inte ens jag var medlem, kollade bara runt på forumet däromkring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Tror inte ens jag var medlem, kollade bara runt på forumet däromkring Du postade ett inlägg den 17 maj 2003 faktiskt, kl. 20.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Du postade ett inlägg den 17 maj 2003 faktiskt, kl. 20.50 Vääääldigt nödvändigt inlägg också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Null vote, my baby luv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Ja, mycke... Edit: Oj! Ganska gammal tråd. Redigerad 29 maj, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Vote; Nej Men gjorde en gång.. minns inte när direkt men fick äta lite glass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Vaute: nej det gör jag inte. I början kände jag mig mycket utanför, men det var bara för att man inte riktigt hade lärt sig känna alla här inne riktigt bra. Det tog väl några månader innan folk började öppna ögonen och se vem jag verkligen var. Du kanske känner dig utanför just nu, men jag lovar, vänta en stund så kommer du inte känna dig så längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jag tycker inte att jag känner mig utanför, men jag kanske är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 YES, I R NOT FAMOUS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Hmm kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Antagligen så ignorerar många mig, men eftersom jag bara sitter här när jag har tråkigt så bryr jag mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Vote: Nej Om det är sant vet jag inte, det får ni övriga avgöra. Ni känner väl till mig här? "han med röd text och som trollar med sina kort" som någon sa. Jag har lite officiellt bytt nickname, men jag vet inte om jag ska byta här på sajten? GTaJäGaReN är lite 'classic' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Vote: Nej Om det är sant vet jag inte, det får ni övriga avgöra. Ni känner väl till mig här? "han med röd text och som trollar med sina kort" som någon sa. Jag har lite officiellt bytt nickname, men jag vet inte om jag ska byta här på sajten? GTaJäGaReN är lite 'classic' Vem fan är du? Dig har jag aldrig sett Klart jag känner till många med Iriterand Röd text, men jag vet inte vem som är vem. Redigerad 2 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Bryr mig inte. Ända orsaken jag är här för att jag har tråkigt och gillar GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Det jag "känner igen" i denna trådsida är: MAFFIA_KING -Made_Man- (eller hur det är:P) Gtajägaren diarrehampus och zcruwen är inte direkt okända för mig men inte så himla bekant heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts