The xD Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vote:Lite grann Jag känner mig faktiskt lite utanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vote: Nej. Känner mig öppen, glad och synlig här. Är det många som känner mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Lite. Händer ibland men har minskat mycket med tiden nu sen min senaste tråd. Räcker väl om jag säger Postal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej, jag känner mig ganska bra här på forumet och tror att många vet i detta laget vem jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja faktiskt, men jag bryr mig inte särskilt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vote: Lite grann. Jag citerar mig själv: "Alla ignorerar mig bara! :'( " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vote: Lite grann. Jag citerar mig själv: "Alla ignorerar mig bara! :'( " Så känns de för mig typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Så känns de för mig typ Jag ignorerar ingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vote: Lite grann. Jag citerar mig själv: "Alla ignorerar mig bara! :'( " No avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag ignorerar ingen! Va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hmm... tror inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hmm... tror inte det... Inte? Nu blir jag förvirrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej. @The xD: Man kan inte bli en del av GTA Sajten, med ett dåligt nick, och hela 72 posts!! För att vara poppis, måste man ha en bra stil och ett bra nick och en signature som alla kommer ihåg och 1000+ Posts. Men nicket och stilen räknas som det viktigaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja jag känner mig verkligen utanför. *Skär mig i armen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja jag känner mig verkligen utanför. *Skär mig i armen* Du är Forumets hårdaste Rockare iaf som jag känner dig. *skär mig i tarmen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 *skär mig i tarmen* --- Hm, vet inte. Tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej. Känner mig inte utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja, ingen tycker om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Ja, ingen tycker om mig. Gah! Nu ljuger du! Du äger jueh! Redigerad 30 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vote: Ja, mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts