Daywalker Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Ööööööööh Tycker ni att Dom normala bilarna är Snabba?? då skulle ni järna vilja se min omgjorda RHINO som kommer upp i ca 500MPH!!!!!!!!!! (493) för att vara exakt......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daywalker Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 (redigerad) jag tycker alla normala bilar är så jävla långsamma......... Redigerad 7 februari, 2003 av Daywalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 jag tycker alla normala bilar är så jävla långsamma......... då ska du se bilarna i mafia hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daywalker Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 ARVID E EN BRA HORA SOM STÖNAR HÖGT!!!!!!!!!!! MDV PERHED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 ARVID E EN BRA HORA SOM STÖNAR HÖGT!!!!!!!!!!! MDV PERHED Sök hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 ARVID E EN BRA HORA SOM STÖNAR HÖGT!!!!!!!!!!! MDV PERHED Du borde bli bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 jag tycker att banshee e den snabbaste bilen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 omoddat så är Cheetah snabbast... sen kommer Infernus... sen kommer väl banshee sen stinger och yakuza stinger. Vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 omoddat så är Cheetah snabbast... sen kommer Infernus... sen kommer väl banshee sen stinger och yakuza stinger. Vad vet jag? Ja vad vet du egentligen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xsi Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Ladda ner Vice City Mod till Gta III. Lamborgini Muchachi eller nåt sånt. Den går jävligt snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nattsork Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 man kan inte jämföra hastigheterna med tekniken "skjut en kula i en bil och häng på" för när man gör så är även trashmaster väldans snabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 Ladda ner Vice City Mod till Gta III. Lamborgini Muchachi eller nåt sånt. Den går jävligt snabbt Murcielago Namnet är taget från en tjurfäktningstjur som var helt vild å galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts