Suicune Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Polisbilen... jo det är den men endast då sirenerna är igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Polisbilen... jo det är den men endast då sirenerna är igång Nej bara när polisen kör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 bf injection e fin (snabb?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Jag laddade hem en diablo.. den är väldigt snabb.. samma sak med mitsubishi galant, den e min favorit nu, man kan ha full speed och fortfarande ta kurvor med den utan att råka allt för illa ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cobra Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Den sannabbaste bilen är min speicalgjorda Ferrari F50.. finns inget som kommer ifatt den.. naturligtvis gör polisen det men det spelar ingen roll vad man har för bil... spelet är gjort på det viset att snuten kommer ikapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Cheetah va f*n den är snabbast sen kommer Infernus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetty Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Cheetah va f*n den är snabbast sen kommer Infernus banshee e den snabbaste av alla men den tål så lite så jag föredrar cheetah eller infernus dom tål lite mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 banshee e den snabbaste av alla men den tål så lite så jag föredrar cheetah eller infernus dom tål lite mer Banshee är knappast snabbast av alla bilar. Vad grundar du det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Kör ut på flyplatsen och klocka tiden det tar att komma från ena sidan till den andra på en landningsbana, det är väl enklaste sättet att jämföra speed. Dock har ju inte alla bilar lika bra acceleration så det blir ju inte helt korrekt med mätningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Banshee och Stinger är dom snabbaste bilarna. Dom é snabbare än Cheetah iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Ööö.. Banshee ska va den snabbaste bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 de é de också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 de é de också Hur har ni kommit fram till det? Jag bara undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Det finns ju en mod så att man kan se mph och kmph när man kör.. det borde väl reda upp frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 nej, jag körde något snabbare än en polisbil med 3 "stars hunted" när jag körde polisbil med sirenerna på. och jag gassade ikapp banshee, cheetah och några till på, b.la vigilant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Hmm.. sirenerna gör väl ingen skillnad heller? Det enda som skiljer e isåna fall att bilar väjer undan så man slipper zick-zacka sig fram.. I vigilante åker inte alltid bilarna så snabbt de kan, bättre att köra utan vigilante, sätta ett skott i nån bil och sedan försöka hänga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Hmm.. sirenerna gör väl ingen skillnad heller? Det enda som skiljer e isåna fall att bilar väjer undan så man slipper zick-zacka sig fram.. I vigilante åker inte alltid bilarna så snabbt de kan, bättre att köra utan vigilante, sätta ett skott i nån bil och sedan försöka hänga på. ja det var det andra sättet som funkade bättre, men ändå så körde man något snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Cheetah är den snabbaste bilen tycker jag men jag gillar banshee mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad_Max Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Polisbilen... jo det är den men endast då sirenerna är igång infrenus och chetah är gryma och snabba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Hur många här snackar i internationella forum? De flesta talar om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts