antflaxx Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hallå,ja! Är det någon som vet vad fan det är för fel när alla människorna i spelet blinkar(försvinner och kommer tillbaka). De ser fan ut som nån jävla keramikgubbar som gåttsönder. Är jävligt tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hmm, om det inte är köpt, KÖP DET! Annars kan det bero på att din dator inte pallar grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hmm, om det inte är köpt, KÖP DET! Annars kan det bero på att din dator inte pallar grafiken. Jag har köpt det. Fast jag kör på crack inte cd:n. Kanske är det då. Annars har jag fan inte bra dator längre. Är inte sån highdator man längre. höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag har köpt det. Fast jag kör på crack inte cd:n. Kanske är det då. Annars har jag fan inte bra dator längre. Är inte sån highdator man längre. höhö Testa då som sagt att dra ner på grafiken. De flesta problemen är tack vare grafikens rikhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Eller så är det ett vanlit problem med förr förra generationens ATI kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Testa då som sagt att dra ner på grafiken. De flesta problemen är tack vare grafikens rikhet. Jag testade att sätta ner grafiken. Det blev i alla fall bättre. De var mer osynliga innan. Nu blinkar de "bara" till lite då och då. Jävligt störande i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Eller så är det ett vanlit problem med förr förra generationens ATI kort Det är det nog :'( Finns det inte nån lösning på det skitet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Sorry att jag går offtopic men det finns en knapp med namnet EDIT, så undvik att dubbelposta i framtiden! Edit: Men du har varit här i 2 år så du kanske vet. Redigerad 30 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Förlåt Glömde bort det :'( Men finns det ingen som vet någon lösning på mitt problem? Redigerad 30 april, 2006 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Hallå,ja! Är det någon som vet vad fan det är för fel när alla människorna i spelet blinkar(försvinner och kommer tillbaka). De ser fan ut som nån jävla keramikgubbar som gåttsönder. Är jävligt tacksam för svar! Har aldrig hört/sett något sådant Film på det? EDIT: 200:e posten! Redigerad 1 maj, 2006 av Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vilket grafikkort har du då? ladda ner lite drivrutiner, har haft samma problem gubbarna blinkar inte fast lite av armen osv kan försvinna lite då och då (texturerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Vilket grafikkort har du då? ladda ner lite drivrutiner, har haft samma problem gubbarna blinkar inte fast lite av armen osv kan försvinna lite då och då (texturerna) Exakt,ja. Men kom inte på något annat sätt att förklara det. Eller orkade inte. Men det är som du säger att vissa delar för svinner ett tag. Men jag har något kast ATI kort. Har gått över till musiken(gitarren) istället så har inte så bra dator längre. Var nån jävla datornörd för fan Men får väl försöka få tag i nån drivrutiner men har för mig att jag fick tag i massa för något tag sen för jag hade problem med något annat skit vad fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 För mig brukar ögonlocken på Jizzy försvinna när man träffar han första gången, då han sitter i soffan. Det ser så himla skoj ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts