Officer Hernandez Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Vote: Annat. Min favorit(kamp)sport är Taekwondo. Redigerad 1 maj, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Titta på eller utöva? Ishockey och Fotboll är kul att kolla på TV. Innebandy är kul att utöva eftersom jag spelade bandy och vann "SM" och liknande på min tid. Nu kör jag mest oseriöst med gamla gubbar (20+ är gamla gubbar) Innebandy är också jävligt skoj att kolla på live. Kan dock bero på att jag gillar sporten själv och kan reglerna mest där. Vote: Innebandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ridning såklart. nä, asdåligt skämt, sysslar med lite av varje, Skateboard, cykling, fotboll (väggen, pricken, mål-får-stå, match på ett mål) Vote: Annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Är väl inte så inne i sport och sånt men att skata är rätt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts