Vice. Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vad är Gaming? Tvspel? Vote: Gaming(?) Annars: Vote: Basket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: annat. Slalom slår allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Boxning är jävligt kul både att se på och att utöva. Har tränat tre olika kampsporter i två år. Och det äger. Så, Vote: annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Åker sk8board, så vote: Annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ishockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: Annat Segling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 "Is"-bandy... Kan ingen fatta att det heter BANDY? förlåt, känsligt ämne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 "Is"-bandy... Kan ingen fatta att det heter BANDY? förlåt, känsligt ämne... W0rd på den dU!! Vote: Annat. Motorsport 4 teh win Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Skejting!! Att titta på i alla fall. Jag är asdålig på det. Jag är okej på basket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Här har vi min skönhet iaf. (bilden är tagen när jag nyss hade fått den). Redigerad 1 maj, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Varför kommer aldrig golf med. VARFÖR! Btw... menar du att göra eller bara tycka om typ? Annars är det fotboll men att göra är det nog golf. Redigerad 1 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Varför kommer aldrig golf med. VARFÖR! Slå en boll i ett hål med klubba. Inte mycke till sport Haha nee jag skojja bara. Golf är fan kul och spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Slå en boll i ett hål med klubba. Inte mycke till sport Haha nee jag skojja bara. Golf är fan kul och spela Ni vet att jag blir nästan lika arg när någon säger att golf inte är en sport som när någon snackar skit om skåne. Men om du spelar fotboll ska du ju bara sparka in en boll i ett mål? Så kan man ju säga om alla sporter ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Snooker är ju alltid roligt att titta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ni vet att jag blir nästan lika arg när någon säger att golf inte är en sport som när någon snackar skit om skåne. Men om du spelar fotboll ska du ju bara sparka in en boll i ett mål? Så kan man ju säga om alla sporter ju. Kolla vad jag skrev längt ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Kolla vad jag skrev längt ner Jo... såg det nu Förlåt! Är jag förlåten? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Var är volleyball? Tennis eller volleyball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jo... såg det nu Förlåt! Är jag förlåten? :'( Jadå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 "IsBandy", va fan skriver du så för? Bandy är bandy, innebandy är bara en fjantig namnstjälare... Vote: "IsBandy" (fast att det heter bandy...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts