Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Har ni spelat MTA? Isåfall, rekomenderar ni det eller är det skit? Passar även på att göra en poll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Tycker att det är en rätt så onödig poll. MTA är juh gratis och tar bara några sekunder att installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Tycker att det är en rätt så onödig poll. MTA är juh gratis och tar bara några sekunder att installera. Tyck inte så mycket då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MixxHaxxor Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 För alla som inte kört de så är de värt att testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag har inte kört det, jag laddade ner det o allt sånt men mitt e moddat lite grann så det gick inte o lira o pallar inte ta bort modden =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Ja, det är mycket värt att testa. Men testa hellre SA-MP som släpptes igår... det funkar och ser bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Ja, varför inte? Bara att ladda ner och installera. Och sen avinstallera om man inte gillar det. Pollen = Onödig (och det där pollen där ute är också onödit ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 (redigerad) Självklart borde alla pröva. Gillar ni det inte nu så vänta bara tills Deathmatch mode kommer, en kort presentation och film finns på www.mtasa.com. Man kommer kunna vara olika figurer, tänk bara fan va skönt att slippa vara neger hela tiden, redneck kommer bli ett självklart val för mig /Confederate T, RL redneck Redigerad 13 maj, 2006 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Men du... hur svårt/lång tid tar det att prova själv? Tar ju 3minuter att tanka och installera Men japp, det är värt att testas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts