rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vi var och handlade på konsum en gång... så tänkte jag köpa ett mentos paket (inte rulle paket) och av någon anledning la jag ner det i fickan. Sedan när jag var precis innan kassan kom jag på det. Om jag hade gått ut ur butiken och sedan hade kommit tillbaka och betalat hade det räknats som snatteri då? (Läs quoten) Ja vet... moget och qouta sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 En gång när jag var fem år så tog jag en sån där "hemkola" ur plockgodiset. Jag hade jättedåligt samvete jättelänge... Hahaha! Fan vad patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hahaha! Fan vad patetiskt. Hellre vara liten och rädd och med normal moral än att vara shoplifter på heltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: Nej Så skönt att vara "clean" just på denna punkten. Jag tänkte göra det en gång, tror jag precis börjat på mellanstadiet. Stoppade på mig ett tuggummi i en närbutik (*oooohhh*) men fick ångest och la tillbaka det igen då ingen såg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 En gång tog jag en choklad, då såg en gammal tant det och hon började skälla ut mig. Sen kom butiksgubben och skällde på mig. Sen stod alla i en ring runt mig och skällde på mig... Sen kom jag hem och då skällde mina föräldrar ut mig och jag mådde jättedåligt... Jag ska aldrig stjäla igen :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Har väll blivit ett par gånger genom åren, inget jag är stolt över men inget jag ångrar heller för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nej, faktiskt aldrig, men man funderar ju ibland när ingen ser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Nej. Ser det inte nödvändigt att göra något olagligt om det inte gäller för överlevnad. ... upphovsrättlagen kan jag kanske tänja på ibland. Redigerad 1 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Röstade igår, då blev det nej. Är en fredlig person som undviker att bryta emot lagen. Upphovsrättslagen skiter jag dock i. Kan undvika att bryta emot lagen gör jag givetvis det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Räknas detta? Jag å min brorsa(han=2 år äldre) brukade gå och ta nån liten lösviktsgodisbit å stoppa i munnen när jag var typ 3 eller nå när vi fick följa med å handla. Fattade inte bättre då . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Räknas detta? Jag å min brorsa(han=2 år äldre) brukade gå och ta nån liten lösviktsgodisbit å stoppa i munnen när jag var typ 3 eller nå när vi fick följa med å handla. Fattade inte bättre då . Eftersom att ni var så pass små så rubriserades det där inte som något brott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) En gång tog jag en choklad, då såg en gammal tant det och hon började skälla ut mig. Sen kom butiksgubben och skällde på mig. Sen stod alla i en ring runt mig och skällde på mig... Sen kom jag hem och då skällde mina föräldrar ut mig och jag mådde jättedåligt... Jag ska aldrig stjäla igen :'( :'( :'( Haha Ni vet vad dom säger: Skadeglädjen är den enda sanna glädjen Jag måste säga att det stämde här. jävlar vad jag skrattade! Vote: Skulle aldrig snatta något Redigerad 1 maj, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Eftersom att ni var så pass små så rubriserades det där inte som något brott. Skönt. (men vad betyder "rubriserades"? :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Haha Ni vet vad dom säger: Skadeglädjen är den enda sanna glädjen Jag måste säga att det stämde här. jävlar vad jag skrattade! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Fy fan va taskigt!! Jag va ju skitlessen Och du bara garvar åt mig... Usch och fy för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Skönt. (men vad betyder "rubriserades"?:"> ) Att det inte klassades som något brott. plumpen: ledsen broder, det var ju bara så..skrattretande på något sätt Redigerad 1 maj, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 En och annan godisbit men bara oskyldiga incidenter, stöld & snatteri är mot mina principer. Eller, det kan vara rätt att stjäla men inte denna typ av stöld. Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 plumpen: ledsen broder, det var ju bara så..skrattretande på något sätt Jo jag vet, såna storys brukar va rätt kul för någon stackare. Därför jag koka ihop den. Btw, När fick vi samma morsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 När fick vi samma morsa? Det ligger nånting i vad du säger. Jag måste fan sluta använda det uttrycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Det ligger nånting i vad du säger. Jag måste fan sluta använda det uttrycket. Du låter som en snubbe i Vendelsö. Han står utanför en pizzeria eller vad det var hela tiden och säger "Eeeeey brorsan" till alla som går förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts