alexzander Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Inte vad jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag har aldrig snattat nej, men man har ju tänkt tanken när man står ensam i affären och kassören gått iväg för att röka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ja, var jävligt inne på snatteri för några år sedan, åkte aldrig fast...Eller vad räknas som snatteri? 800kr eller mindre eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ja, var jävligt inne på snatteri för några år sedan, åkte aldrig fast...Eller vad räknas som snatteri? 800kr eller mindre eller ? Snatteri - Oplanerad stöld från butik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ja, men det var godis för 5kr. Har aldrig behövt snatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Snatteri - Oplanerad stöld från butik Jo men är det inte nån gräns på värdet också ? Så om jag går in i en affär å tar en tjålburk så är det bara snatteri ? tjålburk-BaXXad bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ja jag har snattat men jag ångrar mig så. När man gick i sjuan tyckte alla det var skitballt att snatta och många försökte få mig att göra det också. Jag sa nej men tillslut så tänkte jag "okej jag kan väl pröva" (välkommen till grupptryckets värld typ) jag tror jag snattade för ca 100 kr men jag ångrade mig ganska rejält efteråt och gjorde en sak som jag aldrig trodde att jag skulle våga göra nämligen gå in i affären och säga att jag hade snattat där. Bara för att jag var så modig och snäll att jag berättade det fick jag ta hur mycket godis jag ville. Men jag ångrar mig fortfarande att jag gjorde som jag gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Klart man har snattat nått nån gång...Men det händer väl inte så ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nej, jag har aldrig snattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Vote: "Bara lite" Snattade ett Hubba Bubba en gång när jag var i 15 års åldern. Höll på att dö av skräck. För feg för att göra sådant. Hej, unge man. Får jag fråga hur i helvete det går ihop då du snodde datorer och shit? EDIT: Nej, jag har inte snattat. Vad jag kan komma på. Redigerad 1 maj, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Mysigt att det bara är två stycken (mig inkluderad) som ångrar sig. Okej. Jag har egentligen stuligt, om nu snatteri är "oplanerad stöld". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Gjorde det när jag var yngre.. 1997 åkte jag tom fast! Snatta en Red Bull och blev tagen på bar gärning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 En gång när jag var fem år så tog jag en sån där "hemkola" ur plockgodiset. Jag hade jättedåligt samvete jättelänge... En gång när jag var på pressbyrån (i år) så skulle jag ta upp hundringen med vilken jag skulle köpa busskort, innan jag kom fram till kassan, för kön var lång. När jag stoppade ner plånboken i innerfickan frågade ett butiksbiträde "Hade du tänkt betala för den där?!". När hon förstod att det var min plånbok kände hon sig jävligt ägd, kan jag tänka mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 En gång när jag var fem år så tog jag en sån där "hemkola" ur plockgodiset. Jag hade jättedåligt samvete jättelänge... En gång när jag var på pressbyrån (i år) så skulle jag ta upp hundringen med vilken jag skulle köpa busskort, innan jag kom fram till kassan, för kön var lång. När jag stoppade ner plånboken i innerfickan frågade ett butiksbiträde "Hade du tänkt betala för den där?!". När hon förstod att det var min plånbok kände hon sig jävligt ägd, kan jag tänka mig... Haha! OWNED! ----- Vi var och handlade på konsum en gång... så tänkte jag köpa ett mentos paket (inte rulle paket) och av någon anledning la jag ner det i fickan. Sedan när jag var precis innan kassan kom jag på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 En gång när jag var fem år så tog jag en sån där "hemkola" ur plockgodiset. Jag hade jättedåligt samvete jättelänge... En gång när jag var på pressbyrån (i år) så skulle jag ta upp hundringen med vilken jag skulle köpa busskort, innan jag kom fram till kassan, för kön var lång. När jag stoppade ner plånboken i innerfickan frågade ett butiksbiträde "Hade du tänkt betala för den där?!". När hon förstod att det var min plånbok kände hon sig jävligt ägd, kan jag tänka mig... Usch, alltid lika otäckt att stoppa ner något i fickan, när man är i en butik (alltså något man äger). De som jobbar där kan ju inte veta vad det är man stoppar ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 "Bara lite" har även används som tjuvgodskurir(eller nått) när en polare la ner massa grejer i min luva utan att jag märkte det och tog sedan upp det när vi kommit ut ur affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ja, godis och leksaker Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ja, jag har snattat i min fagra ungdom. Dock inget stort, för cirkus 20 kr alltsomallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nej vota fel. Rätt ska va NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts