Patrik Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Oja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Min pappa 'lärde' mig när jag var liten.. han tog godis -men.. det får man väl inte pappa ? "Smakar bara lite" Så... ah, end of the road for me snattar bara småsaker (bilar osv ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej. Har däremot gjort en snatch n run. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jaaaaaaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ytterligare en omröstning med urusla alternativ Har man snattat "bara lite" då har man väl ändå snattat? Ett ja och ett nej alternativ....eummm Ytterligare ett BOT exempel: Har Du skolkat någon gång? Ja Ja, men aldrig på måndagar. Ja, men bara ibland. Ja, ibland någon gång. Ja, men inte så ofta. Ibland, efter helger. Nej Nej, men funderar på det. Nej, får inte. Nej, men ibland på tisdagar. Nej, men skulle gärna vilja. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej... har inte gjort dessa "tuffa" saker. Och kommer aldrig göra det. Tänkte faktiskt skapa en sån här poll själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 .det är så jävla tjufft att snatta.. jag gör det varje dag sen amnäler jag mig själv för mord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Gjorde det inte för att vara "tuff", gjorde det för att, ja det vetef*n, var för flera år sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja, det har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja. Började i tvåan, då gick jag in på Hp, som det hette då, och drog ner stora tvåliters-cola i ryggsäcken och några kinderägg. Sen torskade jag förra året, och då la jag av.. Jag gjorde det helt enkelt för att jag var sugen på något gott och inte hade pengar.. ångrar det dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej, har alltid haft pengar till det jag behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Vote: "Bara lite". Votade fel! Skulle votat Nej. Edit: @ [O][T]: Hahaha, stämmer! Är du nöjd med ditt namn? Ja. Ja, men bara på söndagarna. Ja, när jag har tråkigt. Ja, när jag har roligt. Ibland. Ibland när jag duschar. Nej. Nej, men när det är lov. Nej, bara när jag spelar. Nej, bara efter jag har spelat klart. Redigerad 30 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej, har aldrig snattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja, godis och leksaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja, det var nåt papperskort på mellanstadiet, men jag är knappast stolt över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) .vote: Ja gratis är gott.. Redigerad 1 maj, 2006 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: "Bara lite" Snattade ett Hubba Bubba en gång när jag var i 15 års åldern. Höll på att dö av skräck. För feg för att göra sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Aaaaaa.....NU ÄR JAG EN TUFFFFFFFING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts